Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Υπουργός Τουρισμού: «Ετοιμάζουμε τη στρατηγική για το 2021»

Υπουργός Τουρισμού: «Ετοιμάζουμε τη στρατηγική για το 2021»

«Με υπερπροσπάθεια και καλό συντονισμό καταφέραμε να ανοίξουμε τα σύνορά μας και τον τουρισμό σε μία πάρα πολύ δύσκολη χρονιά. Εργαζόμαστε πυρετωδώς για το επόμενο καλοκαίρι, έχοντας ως όπλο τα γρήγορα τεστ αντιγόνου, καθώς η αγορά πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς οριζόντιες απαγορεύσεις και χωρίς καραντίνα», ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.

«Μπορούμε να έχουμε πιο γρήγορες διαδικασίες αν τεστάρουμε στις πύλες εισόδου ή πριν την είσοδο στο αεροπλάνο. Μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερη ασφάλεια και μεγαλύτερη ταχύτητα. Η χώρα μας βρίσκεται στην πρωτοπορία και με το σύστημα εισόδου-κωδικό EVA. Και καταβάλλουμε μία πολύ μεγάλη προσπάθεια και ως υπουργείο Τουρισμού, έχοντας την αμέριστη στήριξη και του ίδιου του πρωθυπουργού», σημείωσε ο υπουργός σε συνέντευξή του στο Action 24.

Ο κ. Θεοχάρης τόνισε και τη σημασία του εμβολίου: «Το εμβόλιο θα έρθει να αλλάξει την κατάσταση και θα είναι ευρέως διαθέσιμο. Αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο να συμβεί, αλλά όταν γίνει, θα μπορούμε να μιλάμε με όρους επιστροφής στην κανονικότητα. Οφείλουμε, όμως, απέναντι στις τουριστικές επιχειρήσεις μας και στον ελληνικό λαό, να εργαζόμαστε βάσει του απευκταίου σεναρίου ότι δεν θα έχουμε έγκαιρα το εμβόλιο. Για αυτήν την περίπτωση έχουμε ήδη ξεκινήσει μία “σταυροφορία”. Βρέθηκα στις Βρυξέλλες πριν λίγες ημέρες με τον γγ του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και μιλάω την ερχόμενη Δευτέρα στην Επιτροπή Κρίσης για αυτό το ζήτημα».

Ο υπουργός Τουρισμού μίλησε για τη «μεγάλη αγωνία που είχαμε τον περασμένο Ιούνιο, για να μπορέσουμε να ανοίξουμε, συντονίζοντας όλες τις δυνάμεις του τουρισμού, ώστε να καταφέρουμε να έχουμε αυτό το πολύ καλό αποτέλεσμα. Ήταν ένα από τα ζητήματα που με κρατούσαν ξάγρυπνο». Όπως επεσήμανε, «η μεγάλη εικόνα είναι πως πάνω από 1.000 άνθρωποι έχουν φιλοξενηθεί στα ξενοδοχεία καραντίνας-απομόνωσης και δεν εισπράξαμε κανένα παράπονο. Η γενική εικόνα είναι μία θετική εικόνα. Θεσμοθετήσαμε και τη δυνατότητα του δωματίου καραντίνας για όποιο ξενοδοχείο το επιθυμεί».

Τέλος, ο υπουργός αναφέρθηκε και στην επόμενη χρονιά, υπογραμμίζοντας ότι «για το 2021, η ελληνική κυβέρνηση δουλεύει κεντρικά και εντατικά με το «Repositioning Greece». Ο ΕΟΤ ετοιμάζει για τη στρατηγική του 2021 νέες διαδικασίες και νέα παραγωγή με σλόγκαν και βίντεο. Όλα αυτά θα επιτρέψουν στη χώρα μας να ξανασυστηθεί στον κόσμο σε αυτό το επίπεδο».

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...