Μια εκ των 5–10 εταιριών παγκοσμίως που αναπτύσσουν εξολοκλήρου το σύστημα φόρτισης αυτοκινήτων, δηλαδή την motherboard του φορτιστή, το controller, είναι ελληνική. Ο λόγος για την Mc Charger, όπου στο πλαίσιο των εργασιών του 18ου πολυσυνεδρίου «Καινοτομία & Ανάπτυξη» ο CEO της εταιρίας, Χαράλαμπος Μαρμάγγελος, σημείωσε ότι, «έχουμε μια μεγάλη γκάμα σταθμών φόρτισης, όπου μπορούμε να εξυπηρετήσουμε κάθε ανάγκη είτε αυτό αφορά οικειακή χρήση είτε επαγγελματική. Αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι ότι είμαστε μοναδική ελληνική εταιρεία που το κάνει αυτό στην Ελλάδα, καθώς οι υπόλοιπες είναι εισαγωγικές, είμαστε αρκετά ευέλικτοι, αλλά και από τους μοναδικούς που αναπτύσσουμε πλήρως το σύστημα φόρτισης, δηλαδή την motherboard του φορτιστή, το controller. Εκ των υστερών, καταλάβαμε ότι είναι κάτι που δεν το κάνουν πολλές εταιρίες, παρά μόνο 5-10 εταιρίες στην Ευρώπη, μια εξ αυτών και είμαστε εμείς».
Στη συνέχεια, κατά την παρουσίαση του, ο κ. Μαρμάγγελος, σημείωσε ότι, «αυτό μας δίνει ευελιξία ώστε να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε πολύ εύκολα, είτε αυτό αφορά νομοθεσία είτε ιδιαίτερες απαιτήσεις μιας αγοράς. Με αφορμή αυτό, πέρυσι υπογράψαμε ένα συμβόλαιο με μια Ινδική εταιρεία. Παράλληλα, θέλω να πω πως η εταιρία μας έχει όλες τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις».
«Εκτός από το hardware, υποστηρίζουμε και το κομμάτι του software, που είναι είτε μια εφαρμογή όπου ο χρήστης μπορεί να χειρίζεται τον φορτιστή απομακρυσμένα είτε ακόμα και την πλατφόρμα διαχείρισης όπου μπορεί κάποιος έναν ή παρά πολλούς σταθμούς φόρτισης και να κάνει τα settings», πρόσθεσε ο ίδιος.
Σχετικά με την εμπορική κινητικότητα, ο κ. Μαρμάγγελος είπε πως έχουν ένα ευρύ δίκτυο μεταπωλητών. «Τα προϊόντα μας μπορείτε να τα βρείτε σε παρά πολλούς χώρους, δημόσιους ή ιδιωτικούς. Έχουμε κάνει πολλά έργα, με αυτό που ξεχωρίζουμε είναι στο Κέντρο Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος», όπου έχουμε ήδη 25 σταθμούς φόρτισης και μέχρι τέλη Ιουνίου θα έχουμε ακόμα 25. Στόχο έχουμε σε ευρωπαϊκό επίπεδο να μειώσουμε κατά 55% τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακος. Ένα στόχος που για να επιτευχθεί χρειάζεται να μπουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους. Αυτά όμως απαιτούν υποδομές. Περίπου 6.8 εκατ. δημόσιους προσβάσιμους σταθμούς φόρτισης, ενώ στην Ελλάδα θα χρειαστούμε περίπου 50 χιλιάδες. Δυστυχώς, όμως, έχουμε μόνο 5.000», κατέληξε ο κ. Μαρμάγγελος.
Σχετικά με την επόμενη μέρα, ο κ. Μαρμάγγελος υπογράμμισε ότι, «η περίσσεια φόρτιση του αυτοκινήτου, θα μπορούσαμε να τη διοχετεύουμε πίσω σε ηλεκτρικές συσκευές ή ακόμα στο νοικοκυριό».
Δείτε όλη την ομιλία του κ. Μαρμάγγελου εδώ.