Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Κινητήρας χωρίς καύσιμα

Κινητήρας χωρίς καύσιμα

Γράφει ο Σεβαστός Πέτρος

Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι σήμερα γίνεται με τρόπους δαπανηρούς, και με τεράστια μόλυνση του περιβάλλοντος.

Στα προβλήματα αυτά, έρχεται να δώσει λύση ένας νέου τύπου κινητήρας, που είναι πλέον αναγνωρισμένος στην χώρα μας με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Πρόκειται για έναν νέου τύπου κινητήρα, που δεν καίει κανενός είδους καύσιμο. Η αρχή λειτουργίας του κινητήρα στηρίζεται σε πεπιεσμένο αέρα, ο οποίος δεν χάνεται στην ατμόσφαιρα, και αξιοποιείται συνεχώς. Άρα δεν χρειάζεται εκ νέου ενέργεια, για την αναπλήρωση του αέρα.  Εδώ είναι και η διαφορά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, των οποίων η πίεση των αερίων που δημιουργείται από την ανάφλεξη του καυσίμου, αξιοποιείται μόνο μια φορά, και μετά χάνεται στην ατμόσφαιρα. Ο κινητήρας αυτός αποτελείτε από έναν κύλινδρο, ο οποίος περιλαμβάνει δύο έμβολα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους στον ίδιο στροφαλοφόρο άξονα. Η πίεση του αέρα δρα ταυτόχρονα και στα δύο έμβολα. Με τον μηχανισμό που διαθέτει ο κινητήρας, στο έμβολο που βρίσκεται σε κάθοδο, αρχίζει να αυξάνεται το εμβαδόν που δρα η πίεση του αέρα, και στο άλλο έμβολο αρχίζει να μειώνεται το εμβαδόν που δρα η πίεση του αέρα. Έτσι τα έμβολα αποκτούν διαφορετική δυναμική ενέργεια, και το έμβολο που βρίσκεται σε κάθοδο, και θα έχει πάντα μεγαλύτερη δυναμική ενέργεια, εξαναγκάζει σε άνοδο το άλλο έμβολο που έχει μικρότερη δυναμική ενέργεια. Πλήρης ισορροπία του κινητήρα υπάρχει, μόνο όταν το ένα έμβολο βρίσκεται στο άνω νεκρό σημείο, και το άλλο έμβολο στο κάτω νεκρό σημείο όπου το εμβαδόν και των δύο εμβόλων είναι το ίδιο. Κάθε 180 μοίρες περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα, αλλάζει ο ρόλος των εμβόλων, και έτσι εξασφαλίζεται η συνεχής λειτουργία του κινητήρα, αφού η αφορμή, δηλαδή η πίεση του αέρα δεν χάνεται στην ατμόσφαιρα. Οι απόψεις των μηχανολόγων – μηχανικών για την λειτουργία του κινητήρα διίστανται. Οι περισσότεροι έχουν τοποθετηθεί θετικά. Οι αρνητικές απόψεις καταρρίπτονται. α) Διότι ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ μηχανολόγος –μηχανικός δεν έχει απορρίψει τον κινητήρα με βάση τα σχέδια, και πολύ περισσότερο, όλοι συμφωνούν ότι ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα!!! β) Στις γενικόλογες θεωρίες, η απάντηση βρίσκεται στον νόμο της φυσικής, F=p.s ,και αυτό έχει επιβεβαιωθεί στην πράξη, με σχετικό πείραμα που έχει γίνει. Σαφή πλεονεκτήματα αυτού του κινητήρα σε σχέση με τους άλλους, και μπορούν να καταλάβουν οι μηχανολόγοι – μηχανικοί, είναι:

α) Παράγει κινητική ενέργεια στις 356, από τις 360 μοίρες περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα.

β) Για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα, αυξάνουμε την ακτίνα περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα, διότι σ’ αυτόν δεν ισχύει σχέση συμπίεσης 1:9, 1:10, 1:11, όπως ισχύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

γ) Για μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, αυξάνουμε περισσότερο την πίεση του αέρα.

 

 Η λειτουργία αυτού του κινητήρα, μόνο θετικές επιπτώσεις μπορεί να έχει. Η κινητική ενέργεια που παράγει, μπορεί ν’ αξιοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για οικιακή ,και βιομηχανική χρήση. Δεν καίει κανενός είδους καύσιμο, κι’ έτσι δεν μολύνει το περιβάλλον. Και τέλος εξ ίσου σημαντικό, το κόστος για την λειτουργία του θ’ αφορά μόνο την συντήρηση του. Αυτός ο κινητήρας μένει να κατασκευαστεί, και να διαπιστωθούν στην πράξη οι δυνατότητες του, διότι μέχρι τώρα δεν υπάρχουν συγκριτικά δεδομένα. Οι προοπτικές είναι πάρα πολύ καλές, αφού υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, όπως υλικά, ανοχές, λίπανση, κ.α. Η έκθεση έρευνας του Διεθνούς Γραφείου, (PCT), όπου έχει υποβληθεί η σχετική αίτηση,  είναι θετική.

 Έτσι ανοίγει ο δρόμος για διεθνή κατοχύρωση σε 144 χώρες, μιας και ένας τέτοιου είδους  κινητήρας  ξεπερνά τα εθνικά σύνορα, και αφορά τον παγκόσμιο χώρο.              

 

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...