Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα Έρευνα: "Εργαζόμενοι-Ακτιβιστές" το νέο κίνημα των social media

Έρευνα: “Εργαζόμενοι-Ακτιβιστές” το νέο κίνημα των social media

 

Οι εργαζόμενοι-ακτιβιστές προβάλουν το χώρο εργασίας τους, υπερασπίζονται τους εργοδότες τους σε περίπτωση κριτικής και δρουν ως υποστηρικτές online και offline. Ένας στους πέντε εργαζόμενους (21%) υπολογίζεται ότι είναι «εργαζόμενος-ακτιβιστής» και ένα άλλο 33% έχει υψηλή δυναμική ώστε να γίνει. Όσο το κίνημα μεγαλώνει με αυξανόμενη ταχύτητα, οι εργοδότες έχουν τη μεγάλη ευκαιρία να συνδεθούν και να κεφαλαιοποιήσουν αυτούς τους δυναμικούς υποστηρικτές. Διαφορετικά, θα διακινδυνεύσουν να χάσουν μία δυναμική ομάδα υποστηρικτών και στη χειρότερη περίπτωση, να αποτύχουν να περιορίσουν επικριτές που έχουν τη δύναμη να ανατρέψουν τη φήμη της εταιρείας.

 

Αναλυτικότερα:

  • Το 50% ποστάρει μηνύματα, φωτογραφίες ή videos στα social media για τον εργοδότη του
  • Το 39% έχει μοιραστεί (share) επαίνους ή θετικά σχόλια για τον εργοδότη του online
  • To 33% ποστάρει μηνύματα, φωτογραφίες ή videos στα social media για τον εργοδότη του, χωρίς την ενθάρρυνση του εργοδότη.
  • Το 16% έχει μοιραστεί (share) online κριτική ή αρνητικά σχόλια για τον εργοδότη του.
  • Το 14% έχει ποστάρει κάτι στα social media για τον εργοδότη του για το οποίο έχει μετανιώσει.

 

Κάποιοι Εργοδότες Συμμετέχουν στο Κίνημα

Η έρευνά μας δείχνει ότι το ένα τρίτο των εργοδοτών (33%) ενθαρρύνει τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν τα social media για να μοιράζονται νέα και πληροφορίες για την επιχείρηση. Η κοινωνική ενθάρρυνση έχει μεγάλο αντίκτυπο στην υποστήριξη του εργοδότη ανάμεσα στους εργαζομένους. Για παράδειγμα, εργαζόμενοι που κοινωνικά ενθαρρύνονται από τους εργοδότες τους είναι πολύ πιθανότερο να προωθήσουν τις πωλήσεις συγκριτικά με εργαζόμενους των οποίων οι εργοδότες δεν τους ενθαρρύνουν (72% έναντι 48% αντιστοίχως). Η καταγραφή δίνει πολλά παραδείγματα από τα οφέλη να ενθαρρύνονται οι εργαζόμενοι να αναφέρονται στα brands των εργοδοτών τους μέσω των social media.

«Το κίνημα του εργαζόμενου-ακτιβιστή δεν πρέπει να υποτιμηθεί» δήλωσε ο Micho Spring, Global Coorporate Practice Chair της Webershandwick. «Η αναγνώριση και η ενεργοποίηση των εργαζομένων που επιθυμούν να αυξήσουν το επίπεδο της εξαιρετικής υποστήριξής τους στις επιχειρήσεις τους, θα έπρεπε να αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τους διευθύνοντες συμβούλους».

 

«Αυτό σχετίζεται ειδικά με τους εργαζόμενους στη ζώνη της ΕΜΕΑ. Γνωρίζουμε μέσα από συζητήσεις με τους πελάτες μας, ότι η αφοσίωση των εργαζομένων είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους και η επένδυση στον ακτιβισμό των εργαζομένων θα αποτελέσει έναν νέο δρόμο για το μέλλον» δήλωσε o Jim Donaldson, Executive Vice President, Corporate Communications, EMEA.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...