Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Τα ΜΜΕ συμβάλλουν στη διαμόρφωση της τουριστικής ατζέντας του τόπου μας

Τα ΜΜΕ συμβάλλουν στη διαμόρφωση της τουριστικής ατζέντας του τόπου μας

Η κ. Πατουλίδου απαρίθμησε όλες τις δράσεις που οργάνωσε και συμμετείχε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης τα τελευταία δύο χρόνια, από την περίοδο δηλαδή που η ίδια ανέλαβε την προεδρεία του μέχρι σήμερα και παρουσίασε τον νέο κύκλο δράσεων για το 2017. Κατόπιν αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην εντυπωσιακή ανταπόκριση των ΜΜΕ με την παρουσία 60 και πλέον δημοσιογράφων από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο στην χθεσινή εκδήλωση.

 

Η κ. Πατουλίδου τόνισε χαρακτηριστικά πως “η παρουσία των ΜΜΕ δυναμώνει την συνέργεια όλων των φορέων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, για μία σύγχρονη προώθηση κι αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Τουρισμού και εγώ προσωπικά, ευχαριστούμε όλα τα ΜΜΕ και τους τεχνικούς συνεργάτες, για την ιδιαίτερη προβολή της εκδήλωσής μας. Τα ΜΜΕ έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουν ατζέντα, να ενημερώνουν και να ευαισθητοποιούν την κοινή γνώμη και να αναδεικνύουν όλα εκείνα τα θέματα που προωθούν την οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας”.

 


Τέλος η κ. Πατουλίδου έδωσε έμφαση στον στόχο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που είναι η ανάδειξη της πόλης ως δημοφιλή τουριστικό προορισμό, με ισχυρή εικόνα και αναγνωρίσιμο Brand name δηλώνοντας πως “μετά από δύο χρόνια δουλειάς χωρίς λόγια, ο Οργανισμός αρχίζει να βρίσκει τον δρόμο του και να παράγει έργο. Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου τουρισμού προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας με μια σειρά συγκεκριμένων δράσεων για την προώθηση του brand nameThessaloniki,Many stories,one heart .

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...