Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός FVW Workshop: Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική

FVW Workshop: Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική

Το FVW, το μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας (media) για τον Τουρισμό στη Γερμανία, με πορεία 50 ετών, μεγάλη εμπειρία στα τουριστικά θέματα καθώς και οι φορείς του τόπου, οι οργανισμοί και φορείς τουρισμού, οι επιχειρήσεις, διοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική 5ημερη συνάντηση των μεγάλων tour operators και τουριστικών πρακτόρων της Γερμανίας. Διοργανώνουν, υποστηρίζουν, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το Thessaloniki Convention Bureau, ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής, ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Όλες οι διοργανώσεις έως τώρα έχουν την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ και τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.
 
Το «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά, με στόχο τη βαθύτερη γνωριμία, την ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές, τη δυναμική, τις τουριστικές εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.
 
Περιλαμβάνει πενθήμερη επίσκεψη και φιλοξενία στη Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, μία συνεδριακή ημέρα – workshop – , βιωματικές εμπειρίες. Όλα αυτά φέρνουν κοντά τον τόπο με τους decision makers και το δίκτυο διανομής των tour operators, των retailers, του μεγαλύτερου media τουρισμού FVW και οδηγούν στους στόχους ανάπτυξης της αγοράς.
 
Η αποστολή οργανώνεται από το FVW και περιλαμβάνει: ομιλητές, ειδικούς του τουρισμού, εκπροσώπους των μεγάλων tour operators της Γερμανίας, τουριστικούς πράκτορες και τη συντακτική ομάδα από το FVW. Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrand.
 

Οι διοργανώσεις τέτοιου μεγέθους και εξωστρέφειας, στηρίζονται κατά πολύ στην υπεύθυνη συμμετοχή και υποστήριξη των επαγγελματιών κάθε κλάδου, με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνους που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Ως  αναγνώριση του μεγέθους της αυθόρμητης και ευγενικής προσφοράς τους, οι χορηγοί και υποστηρικτές του συνεδρίου θα ανακοινώνονται και θα προβάλλονται καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...