Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Οικονομία & Πολιτική Optima Bank: Μια άλλη ματιά του τραπεζικού κλάδου

Optima Bank: Μια άλλη ματιά του τραπεζικού κλάδου

H Optima bank ιδρύθηκε στις 31 Ιουλίου 2019, μετά από τη μεταβίβαση των μετοχών της Επενδυτικής Τράπεζας της Ελλάδος Εκτός από την πλήρη τραπεζική άδειά που κατέχει, είναι ταυτόχρονα και ένα από τα κορυφαία μέλη του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Ακολουθώντας μια νέα, διαφορετική τραπεζική φιλοσοφία, η Optima bank αποτελεί μια απλή, ευέλικτη και σύγχρονη εμπορική τράπεζα, που στοχεύει να προσφέρει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία.  Οι πελάτες της Optima bank, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους, σε όλους τους τομείς της τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας.

Οι πελάτες της Optima bank, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους

η Optima bank αποτελεί μια απλή, ευέλικτη και σύγχρονη εμπορική τράπεζα

Η Optima bank διαθέτει μέχρι σήμερα ένα δίκτυο 26 καταστημάτων σε ολόκληρη τη χώρα.  Tα καταστήματα που λειτουργούν στην περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι 3, στο Κέντρο (Ιωάννη Τσιμισκή 17),  στην Καλαμαριά (Εθνικής Αντιστάσεως 51 & Αριστείδου) και στον  Εύοσμος (28ης Οκτωβρίου 31).

Στις αρχές του έτους ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της τράπεζας κατά 80 εκατ. ευρώ. Στην ΑΜΚ συμμετείχε η οικογένεια Βαρδινογιάννη και 27 ακόμη επενδυτές. ΑΞίζει να σημειωθεί πως σε λιγότερο από 2 χρόνια λειτουργίας έχει ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ σε χορηγήσεις και 1 δισ. ευρώ σε καταθέσεις, ενώ ήδη από Α’ εξάμηνο του 2021 έχει περάσει σε οργανική κερδοφορία.

Η Optima bank διαθέτει μέχρι σήμερα ένα δίκτυο 26 καταστημάτων σε ολόκληρη τη χώρα

Διαφορετική Φιλοσοφία – Βέλτιστη τραπεζική εμπειρία

  • To όνομα της Optima bank προέρχεται από το Optimum (το βέλτιστο, το καλύτερο) και συνδυάζεται με τον οπτιμισμό, την αισιοδοξία ως στάση ζωής.
  • Χωρίς να τη συνοδεύουν βάρη από το παρελθόν (κόκκινα δάνεια), η Optima bank επενδύει στη δημιουργία μια πρωτόγνωρης τραπεζικής εμπειρίας, με τον πελάτη στο επίκεντρο.
  • Δημιούργησε μοντέρνα καταστήματα, που διαφοροποιούνται πλήρως από αυτά του ανταγωνισμού. Άνετοι, ζεστοί και κυρίως φιλόξενοι χώροι καταστημάτων, έρχονται να αντικαταστήσουν στο μυαλό των πελατών την εικόνα των τραπεζών, με έναν μοντέρνο και σύγχρονο σχεδιασμό που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής.
  • Στα καταστήματα της Optima bank, δεν υπάρχουν γκισέ. Όλες οι εγχρήματες συναλλαγές πραγματοποιούνται σε γραφεία συνεργασίας που διασφαλίζουν την άνεση και οι συναντήσεις με πελάτες (επιχειρήσεις ή ιδιώτες) που αναζητούν επενδυτικές επιλογές για τα χρήματα τους πραγματοποιούνται σε κλειστά meeting rooms, προσφέροντας την ιδιωτικότητα που αναζητούν.
  • Τα καταστήματα είναι paperless. Οι αφίσες και τα φυλλάδια έδωσαν τη θέση τους σε digital οθόνες, ενώ οι πελάτες υπογράφουν ψηφιακά σε tablet.
  • H Optima bank ανταποκρινόμενη στις απαιτητικές ανάγκες των πελατών της επενδύει σε μια phigital εμπειρία εξυπηρέτησης που απλοποιεί τις διαδικασίες και προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία.
  • Προσεγγίζοντας την τραπεζική εμπειρία από την αρχή, δημιούργησε μια σύγχρονη και φιλική ebanking/mobile banking πλατφόρμα, παρέχοντας στους χρήστες δυνατότητες παραμετροποίησης ανάλογα με τις επιθυμίες τους. Το σύνολο της πληροφορίας εμφανίζεται στην αρχική σελίδα με zero clicks, ενώ οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
  • Το άνοιγμα της τραπεζικής σχέσης (τραπεζικός λογαριασμός – έκδοση χρεωστικής κάρτας – κωδικοί e-banking) μπορεί να γίνει εντός 15’ με μόνο μια υπογραφή.
  • Η Optima bank στα δύο χρόνια λειτουργίας της έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις και βραβεία από αναγνωρισμένους εγχώριους και διεθνείς θεσμούς, μεταξύ των οποίων:
    • 2 Customer Distinction Awards από το ΕΙΕΠ ‘’Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη’’ & ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’
    • Καλύτερη Χρηματιστηριακή 2020 – Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα
    • Special Mention – Excellent Communications Design, Corporate Identity, German Design Awards
    • Winner – Excellence in Brand Strategy and Creation / “Brand Design – Corporate Brand”, German Brand Awards
    • 2 βραβεία στα Interior Design Awards 2021 για το Design των καταστημάτων της και το χώρο των κεντρικών της γραφείων.

 

Το σημαντικότερο βραβείο όλων είναι η αναγνώριση και επιβράβευση των πελατών της. Γεγονός που αποδεικνύεται από το πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης τους, το οποίο αποτυπώνεται στο δείκτη NPS, ο οποίος παραμένει σταθερά πάνω από 85.

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...