Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Πρόσωπα ΟΑΣΘ: Αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του προς τους πολίτες

ΟΑΣΘ: Αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του προς τους πολίτες

Άρθρο Του καθηγητή Γιώργου Σκόδρα,  Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ, στην έντυπη έκδοση του ka-business το περιοδικό «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ»


Έχοντας πετύχει τον σημαντικότερο στόχο του, την αύξηση του στόλου των λεωφορείων του, ο ΟΑΣΘ απερίσπαστος προχωρά στον εκσυγχρονισμό του.
Μεθοδικά και προσεκτικά, αναπτύσσει πολυσχιδή δραστηριότητα. Παίρνει μέτρα για τον κορωνοϊό, καθώς όλα τα λεωφορεία απολυμαίνονται κάθε βράδυ, με τη μέθοδο της εκνέφωσης και του υγρού ψεκασμού, αλλά και ανάμεσα στα δρομολόγια, με υπεριώδη ακτινοβολία (UVC).

Για πρώτη φορά, εγκατέστησε και λειτουργεί υπερσύγχρονο σύστημα εισροών – εκροών για να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο όλα τα καύσιμα που προμηθεύεται και καταναλώνει κάθε ένα από τα οχήματά του.

Απέκτησε, επίσης για πρώτη φορά, άδειες λειτουργίας υγρών καυσίμων για τα δύο πρατήρια που λειτουργεί, εντός των αμαξοστασίων σε Σταυρούπολη και Φοίνικα.
Εκπαιδεύει το προσωπικό του, με σεμινάρια και ασκήσεις, στις σύγχρονες μεθόδους που αφορούν την υγιεινή και την ασφάλεια στην εργασία.

Εισήγαγε πρωτοπορώντας τους «Στάσιμους Ελεγκτές», η παρουσία των οποίων λειτουργεί αποτρεπτικά σε όσους δεν έχουν πρόθεση να επικυρώσουν εισιτήριο και αναμορφώνει συνολικά τον έλεγχο κομίστρου, με την έκδοση των προστίμων, σταδιακά, να γίνεται ηλεκτρονικά.

Από το νέο έτος προγραμματίζει καμπάνια για τη σωστή χρήση των αστικών συγκοινωνιών και την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, με τη συμμετοχή πέντε κορυφαίων αθλητών.
Παρέχει καθημερινά, 365 μέρες το χρόνο, δωρεάν εξυπηρέτηση, με ειδικά διασκευασμένα οχήματα, σε Άτομα με Αναπηρίες, που εξυπηρετούνται πόρτα – πόρτα μέσω προγραμματισμένων ραντεβού.

Ο ΟΑΣΘ μετασχηματίζεται και, στον πυρήνα αυτού του μετασχηματισμού, βρίσκονται η αναβάθμιση της τηλεματικής και το ψηφιακό Κέντρο Διαχείρισης, Ρύθμισης και Οργάνωσης της Συγκοινωνίας (ΚΕΔΡΟΣ). Η αναβαθμισμένη διαχείριση των λεωφορειακών γραμμών περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

• Οργάνωση, έλεγχο και διαχείριση κάθε λεωφορειακής γραμμής
• Καταγραφή κάθε γεγονότος κατά τη διάρκεια της βάρδιας ενός λεωφορείου
• Ψηφιακή επικοινωνία των χειριστών του λογισμικού με τους οδηγούς
• Αποστολή ηχητικών μηνυμάτων προς τους οδηγούς σε συγκεκριμένα λεωφορεία ή ομάδες λεωφορείων
• Αποστολή του προγραμματισμού στην οθόνη του κάθε οδηγού εντός του λεωφορείου
• Δυνατότητα σύνδεσης οθόνης ενημέρωσης επιβατών για προβολή της θέσης του λεωφορείου σε ψηφιακό χάρτη και γραμμική προβολή της γραμμής των στάσεων
• Πληροφόρηση του οδηγού για την απόκλιση από τον προγραμματισμό
Στόχος είναι η αποδοτικότερη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων (προσωπικό και οχήματα), η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των έκτακτων γεγονότων, η βέλτιστη ενημέρωση του επιβατικού κοινού και του προσωπικού, σε συνδυασμό με την πιστή καταγραφή των γεγονότων και την αξιόπιστη αποτύπωση /αποτίμηση του συγκοινωνιακού έργου.

Ο ΟΑΣΘ κάνει μεγάλα βήματα προς την ψηφιακή εποχή, με στόχο τη διευκόλυνση του επιβατικού κοινού. Η προσπάθεια για την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες και τον συνολικό εκσυγχρονισμό της αστικής συγκοινωνίας, απαιτείται να είναι συνεχής. Και είναι, σε πείσμα πολλών…

 

 

ka-business: Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πολύ μεγάλη σας ανταπόκριση στην Μαραθώνια Εκπομπή για την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη
Περισσότεροι από αναγνώστες μας από όλο τον κόσμο, παρακολούθησαν μέσω live streaming την Μαραθώνια Εκπομπή, που διοργάνωσε το το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου...

Το ka-business.gr προτείνει

SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022
Αν το 2020 ήταν η χρονιά μιας  «αναπάντεχης» πανδημίας και των lockdowns, τότε το 2021 ήταν αδιαμφησβήτητα η χρονιά του εμβολίου. Τα νέα εμβόλια...
Λάδι: Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «ΘΕΪΚΟ ΟΛΥΜΠΟΣ»… ένας φυσικός χυμός ελιάς από την Πιερία
Του Δημήτρη Ρουκά Τεχνολόγος Γεωπόνος -  Επιστημονικός Συνεργάτης Π.Ε. Πιερίας //  Η πιστοποιημένη άτυπη ομάδα ελαιοπαραγωγών ολοκληρωμένης διαχείρισης της ένωσης παραγωγών του συνεταιρισμού...
Αποζημίωση-μαμούθ: Γιατρός στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν κακοποίησε σεξουαλικά 1.000 άτομα!
Ο γιατρός Ρίτσαρντ Άντερσον εργαζόταν το διάστημα μεταξύ 1966-2003 στο πανεπιστήμιο, το οποίο βρίσκεται στο Αν Άρμπορ στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Μπορεί να πέθανε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022
Αν το 2020 ήταν η χρονιά μιας  «αναπάντεχης» πανδημίας και των lockdowns, τότε το 2021 ήταν αδιαμφησβήτητα η χρονιά του εμβολίου. Τα νέα εμβόλια...
Plushost: Διάκριση στο ηλεκτρονικό εμπόριο – 26 βραβεία στα e-volution Awards 2022
Στην πιο πολυβραβευμένη εταιρεία e-commerce αναδείχθηκε η Plushost αποσπώντας 26 συνολικά βραβεία, στο πλαίσιο του θεσμού E-volution Awards 2022. Με αφορμή την εντυπωσιακή αυτή "συγκομιδή"...
EDPR: Ολοκληρώνει την κατασκευή του Riverstart, του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στην Ιντιάνα
Η EDP Renewables, η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στον κόσμο, μέσω της θυγατρικής της EDP Renewables North America LLC, ολοκλήρωσε την κατασκευή του ηλιακού πάρκου Riverstart, δυναμικότητας 200