Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Μπουρλά: Προαναγγέλλει εμβόλια για τον καρκίνο σε τρία χρόνια

Μπουρλά: Προαναγγέλλει εμβόλια για τον καρκίνο σε τρία χρόνια

Αυτό δήλωσε ο δρ. Albert Bourla, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, από το βήμα του 7ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, με τίτλο «New Realities» που πραγματοποιείται στους Δελφούς από 6 έως 9 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Όπως είπε ο κ. Bourla «έχουμε τα όπλα, όπως είναι τα καινούρια εμβόλια» και πρόσθεσε πως «στόχος να έχουμε ένα εμβόλιο που θα κρατάει για έναν χρόνο, ενώ τα μέτρα θα χαλαρώσουν, γιατί η κοινωνία τα ζητάει επιτακτικά, καθώς έχουμε θεραπείες, που προκαλούν την αλλαγή του παιχνιδιού. «Όλα αυτά θα μας δώσουν τη ζωή μας πίσω αυτή τη χρονιά», δήλωσε.

Παράλληλα τόνισε πως «τα επόμενα 1-2 χρόνια είναι πιθανόν να βρούμε εμβόλια για άλλες αρρώστιες με τη χρήση της τεχνολογίας mRNA. Μέσα στα επόμενα 3 χρόνια μπορούμε να αναμένουμε εμβόλια για τον καρκίνο και στα επόμενα 2 χρόνια εμβόλια για άλλες ασθένειες» και συμπλήρωσε ότι «Μόνο στην τεχνολογία mRNA σε δύο χρόνια αποκτήσαμε εμπειρία δεκαετίας, γεγονός που θα αποτελέσει εφαλτήριο για νέες εφαρμογές» τόνισε, επισημαίνοντας τις «αλλαγές που σημειώθηκαν στον τρόπο που πραγματοποιούνται οι κλινικές έρευνες».

Στον επιστημονικό τομέα, σύμφωνα με τον κ. Bourla, έχουμε προχωρήσει με μεγάλους ρυθμούς μπροστά ωστόσο, όπως επεσήμανε, κατά στη διαχείριση της κρίσης έγιναν πολλά λάθη και κυρίως το ότι πολιτικοποιήθηκε η κρίση, ενώ πολλοί έβγαλαν συμπεράσματα με βάση τις θρησκευτικές τους αντιλήψεις.

Όσον αφορά τη συνεργασία μεταξύ των εταιρειών για την ανακάλυψη του εμβολίου ο κ. Bourla σημείωσε ότι στην περίπτωση της πανδημίας τα πράγματα έγιναν πολύ διαφορετικά, καθώς οι εταιρείες συνεργαστήκανε, αφενός επειδή ήταν πολύ μεγάλη η ανάγκη, αλλά και λόγω του ότι η κρίση είχε πολιτικοποιηθεί έντονα. «Η διαφάνεια και η άμεση δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας ήταν αυτά που βοήθησαν πολύ στο να δημιουργηθεί ένα πνεύμα άμιλλας» τόνισε.

Όσον αφορά την επένδυση της Pfizer στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε ότι «έχουμε χιλιάδες επιστήμονες με τεράστιο δυναμικό αλλά δεν έχουν την ευκαιρία. Ήμουν σίγουρος ότι αν δημιουργήσουμε στην Θεσσαλονίκη ένα κέντρο θα είχαμε πολύ σημαντικά αποτελέσματα, όπως και έγινε. Το κέντρο της Pfizer στη Θεσσαλονίκη επιδεικνύει φανταστικά αποτελέσματα, ενώ πολλοί CEO άλλων εταιρειών έχουν ήδη πάρει την απόφαση να έρθουν στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 Pfizer: Θα ξεπεράσουν τους 1.100 εργαζόμενους και τα 600 εκ. σε επενδύσεις στη Θεσσαλονίκη | KA-Business.gr

 

EKETA: Συνεργασία του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer | KA-Business.gr

Το ka-business.gr προτείνει

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...