Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ΕΡΕΥΝΑ: Τα ζώα συντροφιάς είναι πλέον μέλη της οικογένειας

ΕΡΕΥΝΑ: Τα ζώα συντροφιάς είναι πλέον μέλη της οικογένειας

 

Σε μια αγορά που παγκοσμίως αναμένεται να ξεπεράσει τα 200 δις μέχρι το 2025, οι δυνατότητες για ανάπτυξη υπάρχουν στη χώρα μας.

 

Το βασικό συμπέρασμα είναι πως τα κατοικίδια είναι πια μέλη της οικογένειας, με τους κηδεμόνες τους να ενδιαφέρονται για έξτρα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή, να δίνουν αρκετά χρήματα για τη διατροφή τους και να εμπιστεύονται τους κτηνιάτρους για το τι είναι καλύτερο για τα ίδια.

 

Αναλυτικά, όσον αφορά το είδος τροφής που δίνουν στα κατοικίδια, 85% προτιμάει την ξηρά τροφή, 12% υγρή και 3% BARF (ωμή), ενώ 39 ευρώ μέσο όρο δίνουν το μήνα μόνο για τις τροφές των κατοικίδιων τους οι ερωτώμενοι.

 

Η πλειοψηφία αγοράζει τροφές από pet shops (63%), σούπερ μάρκετ (42%), κτηνίατρο (18%) και διαδικτυακά 9%. Αξίζει να σημειώσουμε πως εκτός πόλεων τα σούπερ μάρκετ είναι πρώτα σε επιλογή.

 

Βιταμίνες (56%), συστατικά για γερά δόντια και νύχια (30%), συστατικά για το έντερο (26%), συστατικά για διαχείριση βάρους (21%) και συστατικά για λαμπερό τρίχωμα (21%) είναι τα βασικότερα συστατικά που οι κηδεμόνες θέλουν στις τροφές για τα ζωάκια τους.

 

Η επίσκεψη στον κτηνίατρο γίνεται μια φορά το τρίμηνο (32%), μια φορά το εξάμηνο (28%), ετήσια (25%) και μόνο όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (14%), γεγονός που δείχνει μια εμπιστοσύνη και στήριξη στον κτηνίατρο.

 

Τέλος, το 98% των κατόχων ζώων συντροφιάς θα ήθελαν τα παιδιά τους με τη σειρά τους στο μέλλον να έχουν τουλάχιστον ένα κατοικίδιο στο δικό τους σπίτι.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΩ

 

 

Credits

Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax analytix σε συνεργασία με την Pets Today Trade Exhibition & Magazine! Τα 3.117 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 13 μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου 2019, από άνδρες και γυναίκες στην Ελλάδα που έχουν τουλάχιστον ένα κατοικίδιο στο σπίτι τους.

 

NULLNULLNULL

ka-business: Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πολύ μεγάλη σας ανταπόκριση στην Μαραθώνια Εκπομπή για την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη
Περισσότεροι από αναγνώστες μας από όλο τον κόσμο, παρακολούθησαν μέσω live streaming την Μαραθώνια Εκπομπή, που διοργάνωσε το το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου...

Το ka-business.gr προτείνει

Πανδημία: Επιστροφή της μουσικής – Χωρίς ωράριο εστίαση και διασκέδαση: Τι αλλάζει από Δευτέρα
Την επιστροφή σε μια πιο ομαλή καθημερινότητα, μετά από δυο πανδημίας, σηματοδοτεί η τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου καθώς από τη Δευτέρα τα ξημερώματα απελευθερώνεται το ωράριο λειτουργίας των χώρων εστίασης και διασκέδασης και...
Έλενα Ράπτη: Το πρώτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση
Άρθρο της Έλενας Ράπτη, Βουλευτής ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης στο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» την έντυπη έκδοση του ka– // Πριν από ένα μήνα, σε συνεδρίαση...
PwC Ελλάδας : Ο μετασχηματισμός της εμπειρίας του πελάτη ως απόλυτη προτεραιότητα για οργανισμούς και επιχειρήσεις
Η PwC Ελλάδας συμμετείχε στο διεθνές διαδικτυακό συνέδριο CX Summit, που πραγματοποιήθηκε  για δεύτερη χρονιά , με 25 ομιλητές από 11 χώρες. Η εκδήλωση...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Πανδημία: Επιστροφή της μουσικής – Χωρίς ωράριο εστίαση και διασκέδαση: Τι αλλάζει από Δευτέρα
Την επιστροφή σε μια πιο ομαλή καθημερινότητα, μετά από δυο πανδημίας, σηματοδοτεί η τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου καθώς από τη Δευτέρα τα ξημερώματα απελευθερώνεται το ωράριο λειτουργίας των χώρων εστίασης και διασκέδασης και...
Έλενα Ράπτη: Το πρώτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση
Άρθρο της Έλενας Ράπτη, Βουλευτής ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης στο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» την έντυπη έκδοση του ka– // Πριν από ένα μήνα, σε συνεδρίαση...
PwC Ελλάδας : Ο μετασχηματισμός της εμπειρίας του πελάτη ως απόλυτη προτεραιότητα για οργανισμούς και επιχειρήσεις
Η PwC Ελλάδας συμμετείχε στο διεθνές διαδικτυακό συνέδριο CX Summit, που πραγματοποιήθηκε  για δεύτερη χρονιά , με 25 ομιλητές από 11 χώρες. Η εκδήλωση...