Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ierax analytix: Ικανοποιημένοι από την ζωή στη Θεσσαλονίκη δηλώνουν οι κάτοικοι

Έρευνα ierax analytix: Ικανοποιημένοι από την ζωή στη Θεσσαλονίκη δηλώνουν οι κάτοικοι

Η ierax analytix σε συνεργασία με περιοδικό ΠΡΑΞΗ του ΚΘΒΕ, διενήργησε μια έρευνα σε 1.137 κατοίκους στη Θεσσαλονίκη, 17 ετών και άνω για να μελετήσει διάφορες θεματικές γύρω από την πόλη μας.

Ικανοποιημένοι από την ζωή στη Θεσσαλονίκη δηλώνει το 50%, ούτε ικανοποιημένοι-ούτε δυσαρεστημένοι το 32% και δυσαρεστημένοι το 18%. Σημαντικό ότι στους κάτω των 29 ετών το ποσοστό που δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πόλη ανεβαίνει στο 62%.

Όσον αφορά το πόσο αισιόδοξοι είναι οι κάτοικοι Θεσσαλονίκης για διάφορα ζητήματα της πόλης, οι συγκοινωνίες είναι το μέγιστο απαισιοδοξίας με 69% ενώ αισιόδοξοι δηλώνουν 14%.

Για την οικονομική ζωή απαισιόδοξοι 49% και αισιόδοξοι 15%, για καθαριότητα 50% απαισιόδοξοι και 22% αισιόδοξοι, ανάπλαση χώρων 39% απαισιόδοξοι και 32% αισιόδοξοι, για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις 19% απαισιόδοξοι και 48% αισιόδοξοι, για την προσέλκυση τουριστών 14% απαισιόδοξοι και 53% αισιόδοξοι και τέλος για την εγκληματικότητα 58% απαισιόδοξοι και 11% αισιόδοξοι.

Σχετικά με το αν και που αναζήτησαν ψυχολογική υποστήριξη στην καραντίνα, 38% βρήκε υποστήριξη στην οικογένεια, 32% στους φίλους, 22% στον/η σύντροφο τους, 4% σε κάποιο ειδικό και 38% δήλωσε πως δε χρειάστηκε ψυχολογική υποστήριξη. Ανησυχητικό ότι σχεδόν οι μισοί άνδρες δήλωσαν πως δε χρειάστηκαν ψυχολογική υποστήριξη οποιαδήποτε μορφής.

Όπως ήταν αναμενόμενο κατά την περίοδο της καραντίνας 71% είδε σειρές/ταινίες/ντοκιμαντέρ, 44% διάβασε βιβλία, 33% άκουσε μουσική μέσω live προγραμμάτων, 13% έκανε διαδικτυακή περιήγηση σε μουσεία και 11% παρακολούθησε διαδικτυακά εκθέσεις καλλιτεχνών.

Στο σημαντικό ερώτημα του τι χρειάζεται ο πολιτισμός στην Ελλάδα για να αναδειχθεί, 53% δήλωσε πως χρειάζεται περισσότερες δράσεις με μοντέρνα άποψη, 38% θέλει διαδραστικές παρουσιάσεις, 37% μια νέα θεματολογία και 28% ψηφιοποίηση των θεαμάτων.

Σχετικά με την ενημέρωση για θέματα της Θεσσαλονίκης περίπου 2/3 προτιμούν τοπικά sites και τα social media. Ιδιαίτερα ψηλά τα τοπικά ραδιόφωνα 32%, ιστοσελίδες επίσημων φορέων 17%, τοπικές εφημερίδες 11% και τοπικά κανάλια 10%.

Εντυπωσιακή η στροφή για τη χρήση και διάθεση του εξωτερικού χώρου σε καταστήματα εστίασης καθώς 58% συμφωνούν μόλις 35% διαφωνούν. Σε παλαιότερες έρευνες (προ πανδημίας και καραντίνας) τα ποσοστά ήταν ανάποδα.

Τέλος πόδια (63%) και αυτοκίνητο (39%) είναι τα βασικά μέσα μετακίνησης εντός πόλης μετά την πανδημία, ενώ πολύ πιο πίσω είναι τα λεωφορεία (15%) λόγω φόβου συνωστισμού. Στο 9% τα ποδήλατα και 8% τα ταξί ενώ 4% μετακινείται με μηχανή.

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...