Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Επιστρέφει το click away τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου

Επιστρέφει το click away τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου

Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Ανάπτυξης, η απόφαση για την επαναφορά του click away είναι ειλημμένη, ωστόσο η «γραμμή» με τους επιστήμονες παραμένει διαρκώς ανοιχτή, σε περίπτωση που χρειαστούν τροποποιήσεις στον προγραμματισμό.

Για τα καταστήματα μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης. Ο κ. Σταμπουλίδης υποστήριξε ότι «για λίγες ημέρες έχει τεθεί σε αναστολή η λειτουργία του click away.

Τη Δευτέρα θα λειτουργήσει ξανά κανονικά. Τα τρόφιμα και άλλα αγαθά που αλλοιώνονται δεν βρίσκονται σε επιχειρήσεις που έχουν περιορισμούς. Για λίγες ημέρες υπομονή. Το πάγωμα για μια εβδομάδα έγινε γιατί χρειαζόμαστε περισσότερο υγειονομικό χώρο για να λειτουργήσουν τα σχολεία με περισσότερη ασφάλεια».

Ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή προσέθεσε ότι η αγορά παραμένει κλειστή και πως «το click away είναι μια επιλογή που δώσαμε στις κλειστές επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν ένα έσοδο πέρα από τη βοήθεια που λαμβάνουν από το κράτος. Περιορίζουμε την κινητικότητα και αυτό θα βοηθήσει στο να διευρύνουμε την υγειονομική ζώνη ώστε τα σχολεία να ανοίξουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια».

Στόχος των υπηρεσιών του υπουργείου Ανάπτυξης είναι «να επανέλθουμε στο όπως ήμασταν πριν το τελευταίο lockdown. Αυτός είναι ο προγραμματισμός που υπάρχει μέχρι αυτή την ώρα. Τη Δευτέρα να επέλθουμε σε όσα ήταν σε λειτουργία μέσα στις γιορτές. Εχτές έγινε η συζήτηση για τα σχολεία. Καθημερινά συλλέγουμε δεδομένα, θα δούμε πώς κινείται η νόσος και αναλόγως θα πράξουμε» επισήμανε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Σε ό,τι αφορά το click in shop, ο κ. Σταμπουλίδης επανέλαβε ότι «είμαστε κλειστά» και πως οι περιορισμοί «είναι σε ισχύ. Το click in shop επί τους ουσίας είναι άνοιγμα των καταστημάτων. Δεν υπάρχει σενάριο να λειτουργήσει από τη Δευτέρα. Δεν εφαρμόστηκε, είναι το επόμενο βήμα όταν έρθει η ώρα. Εμείς είμαστε έτοιμοι και περιμένουμε τα στοιχεία που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ανοίξουμε τις επιχειρήσεις» σημείωσε καταλήγοντας.

ΠΗΓΗ: «Κοινωνία Ώρα MEGA»

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...