Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Αυτοδιοίκηση Φθηνά τουριστικά πακέτα προτείνει ο Ιωαννίδης

Φθηνά τουριστικά πακέτα προτείνει ο Ιωαννίδης

 

Το πρόγραμμα της «Περιφέρειας- Πρωταθλήτριας» παρουσιάστηκε το απόγευμα σε εκδήλωση στη Κατερίνη. Οι παρεβρισκόμενοι ενημερώθηκαν για το σχέδιο δράσης που συντάχθηκε από τη σχετική ομάδα εργασίας του συνδυασμού «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια» και θα υλοποιηθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την ανάληψη της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Γιάννης Ιωαννίδης στην ομιλία του καυτηρίασε την επί τρισίμιση χρόνια ανύπαρκτη πολιτική της απερχόμενης διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: «Δεν ασχολήθηκαν ποτέ. Έφτιαξαν μια ιστοσελίδα που ουσιαστικά δεν λειτούργησαν ποτέ. Χαρακτηριστικό είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Alexa (παγκόσμιος φορέας μέτρησης αναγνωσιμότητας) τους τελευταίους 10 μήνες έχει μόνο εννέα μοναδικούς επισκέπτες και βρίσκεται σε αναγνωσιμότητα πάνω από την 20 εκ. θέση παγκοσμίως. Το Twitter της ιστοσελίδας, που δεν ενημερώθηκε ποτέ, έχει 45 «ακολουθητές», κατήγγειλε ο κ. Ιωαννίδης.

Ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Γιάννης Ανδρίτσος παρουσίασε τα στοιχεία της καινοτόμου πρότασης:

«Τα πακέτα θα περιλαμβάνουν όλους τους συνδυασμούς που θα ήθελε να κάνει ο δυνητικός επισκέπτης για μία περιήγηση του σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. Οι συνδυασμοί περιλαμβάνουν τα πάντα: από περιηγήσεις με 2, 3 ή περισσότερες διανυκτερεύσεις, ξεναγήσεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, επισκέψεις σε σημαντικούς θρησκευτικούς τόπους, φαγητό για όλα τα γούστα αλλά και τις αποδράσεις για μπάνιο στη θάλασσα, πεζοπορία σε δάση και βουνά…

»Γιατί ο τόπος μας, η Κεντρική Μακεδονία τα έχει όλα. 

»Το σημαντικό στην υπόθεση είναι ότι το δικό μας πακέτο θα είναι πολύ πιο φθηνό γιατί θα βασίζεται στη συμμετοχή και σύμπραξη όλων των τοπικών φορέων που έχουν σχέση με τον τουρισμό. Και πώς το πετυχαίνουμε αυτό;

»Ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, Μουσεία και άλλοι χώροι Πολιτισμού, εστιάτορες, συνεταιρισμοί τοπικών προϊόντων, ιδιοκτήτες καταστημάτων διασκέδασης κάθε είδους αλλά και όλοι οι επιχειρηματίες των εμπλεκόμενων τομέων, θα κληθούν να προσφέρουν μειωμένες τιμές για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους ανθρώπους που θα αγοράσουν ένα πακέτο της ΠΚΜ. Θα ζητήσουμε τη συνεισφορά τους και πιστεύουμε ότι θα την πάρουμε γιατί αυτή η συμμετοχή τους θα τους φέρει περισσότερους πελάτες.

»Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνουμε τιμές που υπολογίζουμε ότι θα είναι κατά τουλάχιστον 30% χαμηλότερες από αυτές που θα πλήρωνε κάποιος εάν αγόραζε μεμονωμένα τις ίδιες υπηρεσίες και προϊόντα.

»Τα πακέτα μας θα απευθύνονται σε όλη την αγορά. Θα προσελκύσουν Έλληνες και ξένους που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη για δουλειές, ψώνια, κάποια Έκθεση ή Συνέδριο, που κάνουν τις διακοπές τους στη Χαλκιδική ή την Πιερία ή που φτάνουν με κάποια κρουαζιέρα.

»Την ίδια ώρα όμως τα τουριστικά μας πακέτα απευθύνονται και σε όλους τους κατοίκους της Κεντρικής Μακεδονίας, που λόγω της οικονομικής κρίσης αναζητούν όμορφες αποδράσεις, κοντά στον τόπο διαμονής τους σε χαμηλές τιμές.

»Με την δημιουργία των τουριστικών αυτών πακέτων η ΠΚΜ θα ισχυροποιήσει την τουριστική της ταυτότητα, θα βελτιώσει τις επιμέρους υπηρεσίες της και θα δώσει κίνητρα στους ανθρώπους του χώρου να αναζητούν όλο και καλύτερα προϊόντα.

»Με την πρόταση μας δεν κάνουμε ούτε branding ούτε καμπάνια γνωστοποίησης. Κάνουμε καμπάνια Hard selling! Πάνω από όλα, αυτό που κάνουμε θα… «πουλήσει» σε πολύ καλές τιμές αυτό το λαμπρό προϊόν που ήδη έχουμε».

Το τεχνικό μέρος της παρουσίασης έκανε η Δημοσιογράφος Λευκή Γεωργάκη, μέλος της Ομάδας Εργασίας του Συνδυασμού «Περιφέρεια- Πρωταθλήτρια» για τον Τουρισμό.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

36η Athens International Jewellery Show: Ενισχυμένη ποσοτικά και ποιοτικά
Έτοιμες για την επόμενη Athens International Jewellery Show, εμφανίζονται επιχειρήσεις που συμμετείχαν, αλλά και άλλες που δεν είχαν παρουσία στη φετινή διοργάνωση. Η φετινή κλαδική...
Εκδήλωση για τη ΓΥΝΑΙΚΑ: 8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Δ.Θ., την Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Δ.Θ. και το
Απίθανοι φοιτητές καινοτομούν: Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την 5η διοργάνωση του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού Invent For The Planet
Καινοτόμες και πρωτότυπες ήταν οι προτάσεις που προέκυψαν από τη συνεργασία φοιτητριών/φοιτητών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου που συμμετείχαν στον 5ο Φοιτητικό Διαγωνισμό «ΑΠίΘανοι φοιτητές καινοτομούν». Ο...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Χίος: Το πρόγραμμα για την κλιματική αλλαγή που έχει στόχο να αλλάξουν νοοτροπίες
Πρεμιέρα κάνει τις επόμενες ημέρες το πιλοτικό πρόγραμμα Chios Climate Chance που στοχεύει στην κατανόηση της κλιματικής αλλαγής και τις επιπτώσεις που αυτή θα...
Flyover: Ο Νίκος Ταχιάος για το έργο που προκαλεί αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία
Ο Flyover αναμένεται να λύσει κυκλοφοριακά προβλήματα στη Θεσσαλονίκη όταν ολοκληρωθεί. Για την ώρα πάντως υπάρχουν πολλά παράπονα, που γνωρίζει και ο Νίκος Ταχιάος… Η...
Θεσσαλονίκη: Λιμενικοί διέσωσαν 23χρονο που έπεσε στον Θερμαϊκό
Ένας νεαρός άνδρας που έπεσε στον Θερμαϊκό διασώθηκε και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης σήμερα το πρωί, χωρίς η κατάσταση της υγείας του να...