Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Time Out «CABARET» Το πολυβραβευμένο μιούζικαλ, θρύλος, στη Θεσσαλονίκη

«CABARET» Το πολυβραβευμένο μιούζικαλ, θρύλος, στη Θεσσαλονίκη

 

Καλωσορίσατε στο Καμπαρέ….

Βερολίνο, 1930. Στη σκιά του ναζιστικού εφιάλτη ένα υπόγειο Καμπαρέ κινείται στους ρυθμούς της νύχτας. Όλα τα πρόσωπα του έργου ζουν την προσωπική τους ιστορία, άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της εποχής. Στο κέντρο της πλοκής, η ιστορία της νεαρής περφόρμερ Σάλλυ Μπόουλς (το ρόλο υποδύθηκε η Λάιζα Μινέλλι στην ομώνυμη ταινία), που εμπλέκεται συναισθηματικά μ’ έναν αμερικανό συγγραφέα, τον Κλίφορντ Μπράντσο. Σε παράλληλο επίπεδο κινείται η σχέση ενός μεσόκοπου ζευγαριού, της σπιτονοικοκυράς του Μπράντσο μ’ έναν εβραίο μανάβη. Πάνω σε όλους αυτούς και στην ταραγμένη εποχή -που σηματοδοτεί την παρακμή της Βαϊμάρης-πέφτει η σχολιαστική ματιά του Κομπέρ, ενός πληθωρικού παρουσιαστή με σαρδόνιο χιούμορ…..

Στοιχεία της παράστασης:

Βασισμένο στο λιμπρέτο του Joe Masteroff, το έργο τουJohn van Drutenκαι τις ιστορίες τουChristopher Isherwood   Στίχοι:Fred Ebb    Μουσική:John Kander 

-9μελής ζωντανή ορχήστρα  και 10 χορευτές

Σκηνοθεσία – Χορογραφία – Σκηνογραφία:Κωνσταντίνος Ρήγος

Πρωταγωνιστούν:

Κομπέρ:Δημήτρης Λιγνάδης,  Σάλλυ Μπόουλς:Μαρία Ναυπλιώτου,  Φροϊλάιν Σνάιντερ:Τάνια Τσανακλίδου,  Χερ Σουλτζ:Μιχάλης Μητρούσης,  Ερνστ Λούντβιχ:Παναγιώτης Μπουγιούρης,  Κλίφορντ Μπράντσο:Γιώργος Νανούρης, Φροϊλάιν Κοστ:Νάντια Μπουλέ,  Μαξ:ΧρήστοςΤανταλάκης,  Μπόμπυ:Βασίλης Λιάκος

 

Είπαν: 

 

Κωνσταντίνος Ρήγος :

 

«Το “Cabaret”έχει 2 κόσμους τον κόσμο του θεάτρου, εκεί δηλαδή που ο κομπέρ αφηγείται μια ζωή και κάποιες ιστορίες και ταυτόχρονα τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων πίσω από το cabaret και όλο αυτό, η ζωή και το cabaret, γίνεται ένα, για να πούμε στο τέλος ότι η ζωή είναι ένα cabaret»

 

Τάνια Τσανακλίδου :

 

«Είναι πολύ δύσκολο σε μια γυναίκα, δεν θα την πω αυτή τη λέξη τέλος πάντων, υπήρξε νάρκισσος στη ζωή της, να κάτσει να δουλέψει στο ρόλο μια 60αρας, δηλαδή να δουλέψει στο ρόλο μιας γυναίκας της ηλικίας της,  άρα να αποδεχτεί το  γεγονός ότι είναι μια 60αρα! Αυτό είναι το κέρδος που είχα δουλεύοντας στην παράσταση, γιατί σε συμφιλιώνουν  καμιά φορά με τρόπο απότομο, οδυνηρό, άλλες φορές με τρόπο λυτρωτικό, με την ηλικία σου και αρχίζεις και βρίσκεις πράγματα που δεν θα τα ‘λεγες. Ας πούμε δεν είναι εύκολο να πει μια γυναίκα το βραδύ κοιμάμαι σε  ένα άδειο κρεβάτι, είμαι φθαρμένη, είμαι μεγάλη, είμαι γερασμένη, ο χρόνος περνά και δεν έχω τίποτα,  οι φόβοι πια εχουν φωνή και μου λεν πώς να ζω.  Εμένα με υποχρέωσε  αυτός ο ρόλος, λοιπόν, να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη,  αυτό το είδωλο που απέφευγα  τον τελευταίο καιρό γιατί όποτε κοίταγα τον καθρέφτη  έβλεπα τη μάνα μου μέσα και, εντάξει, ήταν συγκινητικό αλλά ήταν και ψαρωτικό. Λοιπόν συμφιλιώθηκα με αυτή την κυρία που φοβάται, συμβιβάζεται, κατι πολύ οδυνηρό για  έναν άνθρωπο που έχει το δικό μου   χαρακτήρα  και νομίζω ότι το κέρδος  μου είναι ότι είμαι πιο κανονική πιο ανθρώπινη από αυτή την εμπειρία».

Μαρία Ναυπλιώτου :

 

«Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να αντιμετωπίσω το φάντασμα της Λάιζας Μινελλι.  Έπειτα οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν το καμπαρέ, το  θεατρικό,  που είναι και το αυθεντικό έργο που είχε γραφτεί,  οι άνθρωποι γνωρίζουν την ταινία και με αυτό θα μας συγκρίνουν και έπειτα με τη Σάλλυ, βρίσκομαι διαμετρικά αντίθετα Δεν έχω καμία σχέση ως χαρακτήρας, εκτός από ένα βασικό σημείο  προς το τέλος  και από ‘κει κατάλαβα πάρα πολλά πράγματα, ότι η Σάλλυ κάνει μια επιλογή  να βρίσκεται πάντα πάνω στη σκηνή με όποιο κόστος. Δυστυχώς η ευτυχώς αυτή την επιλογή την έκανα στην ίδια ηλικία που είναι και η Σάλλυ».

 

Δημήτρης  Λιγναδης :

 

 «Ο ρόλος του κομπέρ είναι ένας δύσκολος και τραυματικός ρόλος γιατί είναι ο άνθρωπος που ανήκει στο κόσμο του illusion, του ψέματος, του φτιασιδώματος της σκηνής, της   ψευδαίσθησης , ρίχνοντας γέφυρες με τον κόσμο της υποτιθέμενης πραγματικότητας, που είναι η κανονική ζωή. Θα μπορούσε να το πει κανείς με πιο πολλά λόγια,  το καμπαρέ είναι αυτό  που λέμε και ζούμε τώρα υμείς εδώ (στη συνέντευξη τύπου), που λέμε και ρωτάμε για την τέχνη και το καμπαρέ και τις συνεργασίες και έξω γίνεται της κακομοίρας  από φτώχεια, από όλα αυτά που ξέρετε».

 

 

Θέατρο:

Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 25ηςΜαρτίου και Παραλία

 

Ημερομηνίες:

Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου : 21.00 //  Σάββατο, 18 Ιανουαρίου: 17.00&21.00 // Κυριακή, 19 Ιανουαρίου: 17.00&21.00 // Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου: 21.00// Σάββατο, 25 Ιανουαρίου: 17.00&21.00 // Κυριακή, 26 Ιανουαρίου: 17.00&21.00

 

Τιμές Εισιτηρίων:

€ 35 (Διακεκριμένη Ζώνη)-  € 30 (Ζώνη Α’) – € 25 (Ζώνη Β΄) – € 20 (Ζώνη Γ’) – €15 (Ζώνη Δ’) –  €10(φοιτητές,ΑΜΕΑ,ανέργοι)

Τιμές Εισιτηρίων για Ομαδικές Κρατήσεις (άνω των 20 ατόμων):

€ 26 (Διακεκριμένη Ζώνη)- € 23 (Ζώνη Α’)  –  € 19 (Ζώνη Β΄)-  € 15 (Ζώνη Γ’)- € 11 (Ζώνη Δ’)

 

Προπώληση Εισιτηρίων:

Εκδοτήρια εισιτηρίων Μεγάρου ΜουσικήςΘεσσαλονίκης //  Καταστήματα Public // tch. gr

 

(video) Ομιλίες – Φωτορεπορτάζ : 1ο Συνέδριο Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας
(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Συνεδρίου Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας Περισσότερα από 600 άτομα, φίλοι της θάλασσας και της επαγγελματικής...

Το ka-business.gr προτείνει

ΕΣΘ: Αυτό είναι το Χριστουγεννιάτικό Ωράριο των εμπορικών καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη
Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ανήρτησε το Χριστουγεννιάτικο Ωράριο 2022 - 2023
EY: Οι κυβερνήσεις χρειάζονται νέους τρόπους εργασίας ώστε να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές ευκαιρίες
Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο κινδυνεύουν να απογοητεύσουν τους πολίτες τους, λόγω του αργού ρυθμού της ψηφιοποίησης, σύμφωνα με έρευνα της EY παγκοσμίως...
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Ψηφιακά η έκδοση άδειας πολιτικού γάμου
Μέσω του  εκδίδεται πλέον η άδεια πολιτικού γάμου από τους δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Κοινή Απόφαση του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΕΣΘ: Αυτό είναι το Χριστουγεννιάτικό Ωράριο των εμπορικών καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη
Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ανήρτησε το Χριστουγεννιάτικο Ωράριο 2022 - 2023
EY: Οι κυβερνήσεις χρειάζονται νέους τρόπους εργασίας ώστε να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές ευκαιρίες
Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο κινδυνεύουν να απογοητεύσουν τους πολίτες τους, λόγω του αργού ρυθμού της ψηφιοποίησης, σύμφωνα με έρευνα της EY παγκοσμίως...
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Ψηφιακά η έκδοση άδειας πολιτικού γάμου
Μέσω του  εκδίδεται πλέον η άδεια πολιτικού γάμου από τους δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Κοινή Απόφαση του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και...