Αρχική BUSINESS ΠΟΒΑΚΩ: Πως μια διαφήμιση για το ελληνικό κόσμημα προβάλει τουριστικά την Ελλάδα...

ΠΟΒΑΚΩ: Πως μια διαφήμιση για το ελληνικό κόσμημα προβάλει τουριστικά την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο

Σε μια πρωτοποριακή διαφήμιση του ελληνικού κοσμήματος, “παντρεύοντας” το κόσμημα με τον πολιτισμό επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα την τουριστική προβολή της χώρας, θα αναφερθεί ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), Πέτρος Καλπακίδης, στο πλαίσιο του 18ου πολυσυνεδρίου “Καινοτομία & Ανάπτυξη, που διοργανώνει το ka-business.gr, στις 30 Μαρτίου, στο Porto Palace, με στόχο να αναδείξει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της Βιώσιμης Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας.

 

SAVE THE DATE: Το ka-business.gr διοργανώνει το 18ο πολυσυνέδριο “ΚΑΙΝΟΤΟΙΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ” | KA-Business.gr

Στο τιμόνι της ΠΟΒΑΚΩ o Πέτρος Καλπακίδης

Ο κ. Καλπακίδης, που θα συμμετέχει στη συζήτηση “Πολιτισμός & Τουρισμός: Ένα νέο μοντέλο Βιώσιμης Ανάπτυξης”, μέσα από τη παρουσίαση της πρώτης ταινίας μικρού μήκους, που δημιούργησε η ΠΟΒΑΚΩ,  θα αναφερθεί στο πως η προώθηση ενός ελληνικού προϊόντος και στη συγκεκριμένη περίπτωση του ελληνικού κοσμήματος, μπορεί να συνδυαστεί με τον πολιτισμό προσελκύοντας ξένους και εγχώριους πελάτες.

 

Αναλυτικότερα, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα κοσμήματα, φτιαγμένα κυρίως από χρυσό, διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους, γίνεται αναφορά σε μια τεχνική γεμάτη αγάπη και ιστορία, όπου κάθε κομμάτι “κρυβει” μια πτυχή του πολιτισμού.

 

Χαρακτηριστικά, όπως είχε αναφέρει στο ka-business.gr ο πρόεδροες της ΠΟΒΑΚΩ, “είναι διάρκειας δέκα λεπτών και στοχεύει να αναδείξει το ελληνικό κόσμημα ως προϊόν υψηλής προστιθέμενης αξίας που θα ενδυναμώσει την αγάπη των Ελλήνων για το κόσμημα και θα προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον ξένων και εγχώριων πελατών. Στην ταινία προβάλουμε το ελληνικό κόσμημα τόσο ως οικονομικό στοιχείο, όσο και ως έργο Τέχνης που πάνω του αποτυπώνονται η ελληνική φιλοσοφία, ιστορία και κουλτούρα ανά τους αιώνες – αρχαιοελληνικό κόσμημα, μακεδονικό κόσμημα, βυζαντινό κόσμημα κ.ο.κ.”

 

Δείτε εδώ το trailer της ταινίας.

 

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...