Σε μια πρωτοποριακή διαφήμιση του ελληνικού κοσμήματος, “παντρεύοντας” το κόσμημα με τον πολιτισμό επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα την τουριστική προβολή της χώρας, θα αναφερθεί ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), Πέτρος Καλπακίδης, στο πλαίσιο του 18ου πολυσυνεδρίου “Καινοτομία & Ανάπτυξη”, που διοργανώνει το ka-business.gr, στις 30 Μαρτίου, στο Porto Palace, με στόχο να αναδείξει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της Βιώσιμης Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας.
SAVE THE DATE: Το ka-business.gr διοργανώνει το 18ο πολυσυνέδριο “ΚΑΙΝΟΤΟΙΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ” | KA-Business.gr
Ο κ. Καλπακίδης, που θα συμμετέχει στη συζήτηση “Πολιτισμός & Τουρισμός: Ένα νέο μοντέλο Βιώσιμης Ανάπτυξης”, μέσα από τη παρουσίαση της πρώτης ταινίας μικρού μήκους, που δημιούργησε η ΠΟΒΑΚΩ, θα αναφερθεί στο πως η προώθηση ενός ελληνικού προϊόντος και στη συγκεκριμένη περίπτωση του ελληνικού κοσμήματος, μπορεί να συνδυαστεί με τον πολιτισμό προσελκύοντας ξένους και εγχώριους πελάτες.
Αναλυτικότερα, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα κοσμήματα, φτιαγμένα κυρίως από χρυσό, διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους, γίνεται αναφορά σε μια τεχνική γεμάτη αγάπη και ιστορία, όπου κάθε κομμάτι “κρυβει” μια πτυχή του πολιτισμού.
Χαρακτηριστικά, όπως είχε αναφέρει στο ka-business.gr ο πρόεδροες της ΠΟΒΑΚΩ, “είναι διάρκειας δέκα λεπτών και στοχεύει να αναδείξει το ελληνικό κόσμημα ως προϊόν υψηλής προστιθέμενης αξίας που θα ενδυναμώσει την αγάπη των Ελλήνων για το κόσμημα και θα προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον ξένων και εγχώριων πελατών. Στην ταινία προβάλουμε το ελληνικό κόσμημα τόσο ως οικονομικό στοιχείο, όσο και ως έργο Τέχνης που πάνω του αποτυπώνονται η ελληνική φιλοσοφία, ιστορία και κουλτούρα ανά τους αιώνες – αρχαιοελληνικό κόσμημα, μακεδονικό κόσμημα, βυζαντινό κόσμημα κ.ο.κ.”
Δείτε εδώ το trailer της ταινίας.