Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Κουμπί που επιτρέπει το... καμάκι φέρνει το Facebook

Κουμπί που επιτρέπει το… καμάκι φέρνει το Facebook

Το κουμπί Ask (Ρώτα) θα εμφανίζεται στα προφίλ των χρηστών που δεν αποκαλύπτουν την προσωπική κατάστασή τους (παντρεμένος, αρραβωνιασμένος, διαζευγμένος, σε σχέση, ελεύθερος κ.λπ.).

Ο κάτοχος του επίμαχου προφίλ δεν θα μπορεί να δει στη σελίδα του το κουμπί, το οποίο θα είναι ορατό μόνο στον χρήστη που ενδιαφέρεται να μάθει πληροφορίες γι’ αυτόν.

Κάνοντας κλικ στο κουμπί, ο ενδιαφερόμενος θα καλείται να στείλει στο… αντικείμενο του πόθου του ένα μήνυμα (π.χ. «Θέλεις να βγούμε έξω για ποτό κάποια στιγμή;»), καθώς και ένα αίτημα στο οποίο θα ζητά να μάθει αν είναι παντρεμένος, δεσμευμένος, ελεύθερος κ.λπ.

Απαράιτητη προϋπόθεση είναι τα δύο άτομα να είναι ήδη «φίλοι» στο Facebook (αποκλείεται η χρήση του κουμπιού μεταξύ αγνώστων).

Ο χρήστης που λαμβάνει το αίτημα καλείται να αποφασίσει αν θα απαντήσει στον αποστολέα, κοινοποιώντας μόνο σε αυτόν (και όχι δημόσια) τις πληροφορίες που του έχει ζητήσει.

Η επίμαχη λειτουργία δεν έχει, επί του παρόντος, εμφανιστεί στο ελληνικό Facebook.

Το ka-business.gr προτείνει

Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές και εμπορικά κέντρα
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και...
Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα...
Μητσοτάκη-Ερντογάν: Ιδρύεται διμερές Επιχειρηματικό Συμβούλιο, συνεργασία σε πολιτική προστασία, υγεία
Μετά τη συνάντησή τους στην Άγκυρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέδωσαν κοινή δήλωση. Σε αυτήν υπογραμμίζουν την ανάγκη συνέχισης της θετικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές και εμπορικά κέντρα
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και...
Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα...
Μητσοτάκη-Ερντογάν: Ιδρύεται διμερές Επιχειρηματικό Συμβούλιο, συνεργασία σε πολιτική προστασία, υγεία
Μετά τη συνάντησή τους στην Άγκυρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέδωσαν κοινή δήλωση. Σε αυτήν υπογραμμίζουν την ανάγκη συνέχισης της θετικής...