Αρχική BUSINESS Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές...

Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές και εμπορικά κέντρα

Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων L Catterton, ποντάρει δισεκατομμύρια στο in-person shopping, αγοράζοντας παλιά εμπορικά κέντρα, ξενοδοχεία και αποθήκες και μετατρέποντάς τα σε κέντρα μικτής χρήσης με επίκεντρο τα εμπορικά τους σήματα.

Το cafee της Dior στο Miam iDesign District/Φωτογραφία: IInstagram/miamidesigndistrict
Kαπουτσίνο και κρουασάν στο cafee της Dior στο Miam iDesign District/Φωτογραφία: IInstagram/miamidesigndistrict
Kαπουτσίνο και κρουασάν στο cafee της Dior στο Miam iDesign District/Φωτογραφία: IInstagram/miamidesigndistrict

Ανησυχίες από ιστορικούς

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μεγάλο μέρος της στρατηγικής περιλαμβάνει την αγορά ακινήτων σε μερικές φορές ιστορικές γειτονιές – όπως η γειτονιά Pont Neuf στο Παρίσι, η οποία έστειλε αγωγές στην LVMH από ιστορικούς που ανησυχούσαν για την ακεραιότητα του πολυκαταστήματος La Samaritaine 150 ετών – και τη μετατροπή τους σε εύπορες γειτονιές, συνεργαζόμενοι με αρχιτέκτονες παγκόσμιας κλάσης όπως ο Frank Gehry για την κατασκευή εμπορικών κέντρων.

Τι απαντά ο επικεφαλής του LVMH Fashion Group

Ο Michael Burke, επικεφαλής του LVMH Fashion Group, δήλωσε στην εφημερίδα: «Δημιουργούμε μια πόλη». «Παίρνουμε κάτι που δεν υπάρχει και όταν τελειώσουμε έχουμε δημιουργήσει ένα κέντρο πόλης με τις οικιστικές, λιανικές και πολιτιστικές πτυχές του», δήλωσε ο Burke στο δημοσίευμα. «Τα περισσότερα από τα brand μας ήταν brand που είχαν περάσει δύσκολες στιγμές. Ακριβώς όπως αυτό το ακίνητο, το αγοράσαμε επειδή ήταν εγκαταλελειμμένο. Σε ερείπια».

Τα «εγκαταλελειμμένα» ακίνητα περιλαμβάνουν περιοχές όπως το Design District του Μαϊάμι, όπου η εταιρεία μετέτρεψε 30 στρέμματα αποθηκών και εγκαταλελειμμένων κτιρίων γραφείων σε έναν πολυτελή χώρο με μουσεία, γραφεία και – φυσικά – ένα κέντρο λιανικής πώλησης. Σε διάστημα 14 ετών, η LVMH και ένας τοπικός εργολάβος ανέλαβαν τετράγωνα της περιοχής των αποθηκών. Τώρα, τα ζητούμενα ενοίκια για χώρους λιανικής στην περιοχή έχουν αυξηθεί κατά 200% από το 2019, ανέφερε η Miami Design District σε ανάρτηση στο blog της, επικαλούμενη την εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων JLL.

ΠΗΓΗ: bovary.gr

Το ka-business.gr προτείνει

Καιρός: Οι περιοχές που θα «ψηθούν» σε λίγες ώρες
Ποδαρικό με υψηλές θερμοκρασίες θα κάνει ο Ιούνιος, με τους μετεωρολόγους να προειδοποιούν για το πρώτο κύμα ζέστης. Συγκεκριμένα, η αύξηση της θερμοκρασίας θα...
Youth Pass: Καταβάλλεται αύριο Παρασκευή η οικονομική ενίσχυση σε νέους
Το Youth Pass που αντιστοιχεί σε 150 ευρώ καταβάλλεται την Παρασκευή 31 Μαΐου σε νέους ηλικίας 18 και 19 ετών που έκαναν την...
ΒΕΘ: Η βιοτεχνία στο επίκεντρο διαλόγου με υποψήφιους ευρωβουλευτές
Δημόσιο διάλογο με υποψήφιους ευρωβουλευτές διοργάνωσε το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ενόψει των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου, έχοντας ως αιχμή του δόρατος το μικρομεσαίο επιχειρείν...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Αριστοφάνη «Πλούτος» από το ΚΘΒΕ
Την κωμωδία του Αριστοφάνη «Πλούτος» θα παρουσιάσει, το καλοκαίρι του 2024, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε μετάφραση- ελεύθερη απόδοση κειμένου και σκηνοθεσία Γιάννη...
Ηλεκτροκίνηση στον ΟΑΣΘ: Επόμενη στάση Νεάπολη και Ελευθέριο Κορδελιό
Επισπεύδεται το χρονοδιάγραμμα ένταξης των ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ στα δρομολόγια του Οργανισμού Ακόμη δύο λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ εντάσσονται στην ηλεκτροκίνηση. Πρόκειται για τις...
Καιρός: Οι περιοχές που θα «ψηθούν» σε λίγες ώρες
Ποδαρικό με υψηλές θερμοκρασίες θα κάνει ο Ιούνιος, με τους μετεωρολόγους να προειδοποιούν για το πρώτο κύμα ζέστης. Συγκεκριμένα, η αύξηση της θερμοκρασίας θα...