Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΧΑ Ασφαλιστική
Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής, RMI Athens
Πρόκειται για ένα μοναδικό θεσμό στο πλαίσιο του οποίου οι ίδιοι οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα – δεν υπάρχει η βοήθεια λίστας – τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε κάθε μία από τις 33 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που εξετάζονται. Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά την περίοδο 14 Φεβρουαρίου – 11 Μαρτίου 2011 μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε δείγμα 1.022 ατόμων αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού τυχαία επιλεγμένων, ανδρών και γυναικών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ηλικίας 18 – 64 ετών. Επίσης, αξιολογήθηκε η Φήμη των Κλάδων στην Ελληνική Οικονομία και τέθηκαν ερωτήσεις για θέματα που αφορούν τη στάση του κόσμου απέναντι στις επιχειρήσεις και την κοινωνική υπευθυνότητα.