Αρχική BUSINESS PwC: Αναμένεται ανάπτυξη 6,5% για τον κλάδο Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ σε παγκόσμιο...

PwC: Αναμένεται ανάπτυξη 6,5% για τον κλάδο Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ σε παγκόσμιο επίπεδο

Ανακάμπτει o κλάδος της Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνέχεια των αρνητικών επιπτώσεων που προκάλεσε η πανδημία, σύμφωνα με την 22η ετήσια έρευνα της PwC «Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025».

Ο κλάδος, αποτιμάται σε πάνω από 2 τρισ. δολ. και αναμένεται να καταγράψει ανάπτυξη 6,5% το 2021 και 6,7% το 2022, τροφοδοτούμενος από την ισχυρή ζήτηση για ψηφιακό περιεχόμενο και διαφήμιση. Αυτή η επαναφορά στην ανάπτυξη έρχεται μετά από τη δύσκολη περίοδο του 2020, όπου η δια ζώσης ψυχαγωγία σημείωσε δραματική πτώση, καταγράφοντας 71% μείωση στα έσοδα των εισιτηρίων των κινηματογράφων εξαιτίας της πανδημίας.

Η μελέτη της PwC «Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025» επικεντρώνεται στην ανάλυση και πρόβλεψη της καταναλωτικής και διαφημιστικής δαπάνης στον κλάδο της Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ και λαμβάνει υπόψη στοιχεία από 52 χώρες.

Στα σημαντικότερα ευρήματα περιλαμβάνονται:

  • Μείωση κατά 3,8% των εσόδων του κλάδου Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ, σε παγκόσμιο επίπεδο από 2,1 τρισ. δολ. το 2019 σε 2,0 τρισ. δολ. το 2020, σημειώνοντας την μεγαλύτερη ετήσια πτώση στα 22 χρόνια της έκδοσης της συγκεκριμένης έκθεσης. Ωστόσο καταγράφηκαν κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις που συνδέονται με τμήματα του κλάδου, και οι οποίες είναι αποτέλεσμα της μετατόπισης στη ζήτηση των καταναλωτών.
  • Αναμένεται αύξηση των παγκόσμιων εσόδων του κλάδου Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ μεταξύ 2021 και 2025, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5%, ανεβάζοντας τα έσοδα του κλάδου στα 2,6 τρισ. δολ. το 2025. Στην Ελλάδα την ίδια περίοδο, τα έσοδα εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 6,47 δισ. δολ. με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6,26%.
  • Το τμήμα της κλασικής τηλεόρασης/οικιακού βίντεο παραμένει το μεγαλύτερο καταναλωτικό κομμάτι του κλάδου Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ (291 δισ. δολ.). Ωστόσο, αναμένεται να συνεχίσει να συρρικνώνεται κατά τα επόμενα πέντε έτη (-1,2% μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης). Αύξηση ωστόσο παρουσιάζει σε τοπικό επίπεδο στην ίδια περίοδο (2,4% μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης)
  • Παρατηρείται εκτόξευση των υπηρεσιών video streaming κατά τη διάρκεια του 2020 με την αυξητική πορεία να συνεχίζεται. Το Streaming video-on-demand (SVOD) προβλέπεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 10,6% το 2025, ανεβάζοντας την αξία του κλάδου στα 81,3 δισ. δολ. Παράλληλα, τα έσοδα των κινηματογράφων προβλέπεται να ανακάμψουν το 2021, με την άρση των lockdowns, χωρίς όμως να επανέλθουν στα επίπεδα πριν την πανδημία πριν το 2024.
  • Τα έσοδα από τα video games και τα e-sports συνεχίζουν την ταχεία άνοδό τους, αγγίζοντας τα 147,7 δισ. δολ. το 2020, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,7% το οποίο προβλέπεται να διευρύνει τον κλάδο στα 200 δισ. δολ. έως το 2025.
  • Η εικονική πραγματικότητα (VR) αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα του κλάδου Ψυχαγωγίας και MME, αν και ξεκινά από χαμηλή βάση. Τα έσοδά της κατηγορίας εκτοξεύθηκαν κατά 31,7% το 2020 στα 1,8 δισ. δολ. ενώ προβλέπεται να διατηρηθεί ένας μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης άνω του 30% κατά τα επόμενα πέντε έτη, με τις σχετικές δραστηριότητες να αγγίζουν τα 6,9 δισ. δολ. το 2025.
  • Ισχυρή ανάπτυξη αναμένεται επίσης και για τον τομέα της μουσικής, σε συνέχεια σημαντικής πτώσης της τάξης του 74,4% στα έσοδα της ζωντανής μουσικής το 2020. Επιπλέον, άνοδος προβλέπεται και για τα συνολικά έσοδα της μουσικής με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 12,8% τα επόμενα πέντε έτη, ωθούμενα από το ψηφιακό streaming, με δραστηριότητες που θα αγγίξουν τα 29,3 δισ. δολ. έως το 2025, ταυτόχρονα με την επιστροφή στις ζωντανές συναυλίες.
  • Άνοδος της δαπάνης κατά 9% για τη διαδικτυακή διαφήμιση, αγγίζοντας τα 336 δισ. δολ. το 2020, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τη δαπάνη της μη-διαδικτυακής διαφήμισης, ενώ προβλέπεται μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 7,7% τα επόμενα πέντε χρόνια.
  • Το 2020 το 34% της δαπάνης για ψυχαγωγία & ΜΜΕ αφορούσε στην πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ αναμένεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 4,9%, αγγίζοντας τα 880 δισ. δολ. το 2025 από 694 δισ. δολ. το 2020 . Η πρόσβαση στο κινητό διαδίκτυο αναμένεται να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της αγοράς, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης εσόδων 6,1% προσεγγίζοντας τα 605 δισ. δολ. το 2025 από 449 δισ. δολ. το 2020, χάρη στην διάδοση του 5G, τις εξελίξεις στην τεχνολογία των συσκευών και τα πακέτα premium περιεχομένου.
10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...