Αρχική BUSINESS Νέα Σε 4.5 ώρες Αθήνα Θεσσαλονίκη μέσα στο 2018

Σε 4.5 ώρες Αθήνα Θεσσαλονίκη μέσα στο 2018

 

Βέβαια για να «τρέξουν» τα γρήγορα νέα τρένα   όπως το  «ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ»στις γραμμές  του δικτύου , το οποίο παραμένει στην ευθύνη του ΟΣΕ, θα πρέπει να υπάρξει η ανάλογη υποδομή, κι εδώ όπως και σε πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού συμβαίνει το εξής: Η δομή , η επιδομή, η ηλεκτροκίνηση, η σηματοδότηση και τα συστήματα επικοινωνίας των ελληνικών τρένων, έχουν αρχίσει μέσω μια πολύπλοκης διαδικασίας να εκσυγχρονίζονται εδώ και 20 χρόνια. Ωστόσο στη διάρκεια των δύο δεκαετιών πολλά από τεχνολογικά συστήματα που χρησιμοποιήθηκαν θέλουν εκ νέου εκσυγχρονισμό. Πάντως όπως είπε ο κ Θεοχάρης, τα συστήματα επιδομής του ΟΣΕ θα είναι έτοιμα μέχρι το 2020-2022 , ενώ η ηλεκτροκίνηση μέχρι το τέλος του 2018 

Στους επόμενους μήνες η γραμμή στον ΟΛΘ και στην Ειδομένη 

Δίνοντας ένα χρονοδιάγραμμα των επόμενων μηνών ο κ Θεοχάρης τόνισε πως μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι έτοιμη η γραμμή του ΟΣΕ στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ το έργο σύνδεσης Θεσσαλονίκης Ειδομένης θα παραδοθεί τους επόμενους μήνες.

Το Μουσείο ΟΣΕ και το σύμφωνο συνεργασίας με το Δήμο Θεσσαλονίκης

Ένα μεγάλο κεφάλαιο παραμένει σε πανελλαδικό επίπεδο, η αξιοποίηση του σιδηροδρομικού υλικού που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Η αξιοποίηση του υλικού γίνεται σταδιακά και σε πρώτη φάση θα δημιουργηθεί ένα Μουσείο Σιδηροδρόμων σε συνδυασμό με το Μουσείο Ολοκαυτώματος που θα γίνει .

Μεγάλο ζήτημα προκύπτει και με την αξιοποίηση του τροχιοδρομικού υλικού καθώς σημαντικά ιστορικά «κομμάτια» των ελληνικών σιδηροδρόμων κατέληξαν σε scrap , ενώ βαγόνια του Oriant Express έχουν καεί.

 

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...