Αρχική BUSINESS Νέα Να ακούσει το μήνυμα των ευρωεκλογών καλεί την κυβέρνηση το ΒΕΘ

Να ακούσει το μήνυμα των ευρωεκλογών καλεί την κυβέρνηση το ΒΕΘ

 

 

«Τα αποτελέσματα της χθεσινής εκλογικής αναμέτρησης αποτελούν μία ακόμη προτροπή για ενίσχυση των προσπαθειών της κυβέρνησης για τη δημιουργία νέων φιλικών συνθηκών για το επιχειρείν και  δη το μικρομεσαίο που στραγγαλίζεται καθημερινά από την υψηλή και παράλογη φορολογία, την έλλειψη ρευστότητας και την καταναλωτική ανομβρία» αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ υπογραμμίζοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να εκμεταλλευτεί το «momentum» για να προωθήσει τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις.

 

«Το μήνυμα είναι αδιαμφισβήτητο. Τα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών βάζουν στο συρτάρι το ζήτημα των πρόωρων εθνικών εκλογών. Ωστόσο, είναι σαφές ότι κάτι πρέπει να γίνει. Η κάλπη έδωσε μία ακόμη ευκαιρία στη συγκυβέρνηση, η οποία δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτη. Πρέπει να επιταχυνθούν αλλαγές προς όφελος της  «γονατισμένης» μικρομεσαίας τάξης, με  χαλάρωση της φορολογικής θηλιάς και της δημιουργίας προοπτικών ανάπτυξης για το μέλλον» καταλήγει ο κ. Παπαδόπουλος.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές και εμπορικά κέντρα
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και...
Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα...
Μητσοτάκη-Ερντογάν: Ιδρύεται διμερές Επιχειρηματικό Συμβούλιο, συνεργασία σε πολιτική προστασία, υγεία
Μετά τη συνάντησή τους στην Άγκυρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέδωσαν κοινή δήλωση. Σε αυτήν υπογραμμίζουν την ανάγκη συνέχισης της θετικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Louis Vuitton: Επενδύει σε ακίνητα και δίνει νέα πνοή σε παλαιές γειτονιές και εμπορικά κέντρα
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και...
Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα...
Μητσοτάκη-Ερντογάν: Ιδρύεται διμερές Επιχειρηματικό Συμβούλιο, συνεργασία σε πολιτική προστασία, υγεία
Μετά τη συνάντησή τους στην Άγκυρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέδωσαν κοινή δήλωση. Σε αυτήν υπογραμμίζουν την ανάγκη συνέχισης της θετικής...