Αρχική BUSINESS Νέα Επιτέλους θα γίνει ΜΕΤΡΟ;

Επιτέλους θα γίνει ΜΕΤΡΟ;

 

Αυτό δήλωσε ο Δήμαρχις Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σχολιάζοντας την αποχώρηση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας του μετρό Θεσσαλονίκης.

 

Απίσης τόνισε πως :

 

 Απαιτούμε να γνωρίσει άμεσα η πόλη όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν

  • τα στάδια εξέλιξης των εργασιών,
  • τα χρήματα που έχουν εως σήμερα δαπανηθεί,
  • τις όποιες υπερβάσεις έχουν ήδη καταγραφεί,
  • αν, πότε, και πώς εξελίχθηκε η διαπραγμάτευση του Δημοσίου (κυβέρνησης και Αττικό Μετρό) με τον εργολάβο για την τύχη των αρχαιολογικών ευρημάτων στο σταθμό της Βενιζέλου.

 

Απαιτούμε επίσης, μία δέσμευση σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο. Μία ρητή δέσμευση  για το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου  καθώς και για τη συνύπαρξη του μετρό με τα αρχαία. Δεν διαπραγματευόμαστε ούτε το μέλλον, ούτε την ψυχή της Θεσσαλονίκης.

 

Μετά τον κλαυσίγελω της τρύπας στη Νέα Εγνατία που σκότωσε εν τη γενέσει της κάθε κουβέντα για την ανάπτυξη ενός υγιούς μέσου μαζικής μετακίνησης, όπως το τραμ, μετά το φιάσκο της υποθαλάσσιας που στοίχισε στον Έλληνα φορολογούμενο 60 εκ ευρώ κερατιάτικα, το ανεκδιήγητο ελληνικό κράτος δεν επιτρέπεται να ξανααστοχήσει. Η πόλη απαιτεί να ξέρει: θα γίνει επιτέλους το μετρό;

 

Όσο για τους όψιμα αγωνιούντες για τη μοίρα της κοινοβουλευτικής εκλογικής τους περιφέρειας, εφόσον υποστηρίζουν την ορθότητα της ψήφου τους με την οποία ενέκριναν τις συμβάσεις Σουφλιά (και τα photo opportunity του Γιωρίκα και του Κωστίκα) και μαζί μ’αυτές, το σχεδιασμό σταθμών του μετρό κάθε 800 μέτρα και «μελετοκατασκευή-βλέποντας-και-κάνοντας» για τον αρχαιολογικό πλούτο στα έγκατα ενός αστικού κέντρου 23 αιώνων, να βγουν και να το πουν δημόσια. Διαφορετικά καλό θα είναι να πάρουν θέση για τα διλήμματα όπως τα παρουσιάζει η κυβέρνηση στον οποία ακόμα ανήκουν».

 

Από την πλευρά του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, έριξε τις ευθύνες για την τροπή που πήρε το θέμα του Μετρό  στον Γιάννη Μπουτάρη λέγοντας:

 

«Εδώ και μήνες, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, αντί να συμβάλλει στην επιτάχυνση του ήδη επιβαρυμένου έργου του μετρό, με τη σταση και τη συμπεριφορά του έχει καταστεί σε πρωταγωνιστής των καθυστερήσεων και της ταλαιπωρίαςτων πολιτών. Η Θεσσαλονίκη βιώνει τις επιπτώσεις μιας δημοτικής διοίκησης που θεωρεί σχέδιο δράσης, την αδράνεια. Ελπίζουμε, όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να σταματήσουν τα παιχνίδια στις πλάτες της πόλης και των πολιτών. Το έργο του μετρό, πρέπει να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.»

Για το θέμα έκανε δηλώσεις και ο υποψήφιος Περιφερειάρχης ΚΜ, Γιάννης Ιωαννίδης:

«O εργολάβος στην αίτηση του επικαλείται τις προσφυγές του Δήμου Θεσσαλονίκης. Έχουμε δηλαδή τον κ. Μπουτάρη να δίνει με την στάση του αφορμές όχι μόνο για να προκαλούνται καθυστερήσεις στο έργο αλλά και για να στοιχειοθετούνται προσφυγές ιδιοτέλειας.

Και ενώ έχουμε αυτά τα στοιχεία, ο Απόστολος κάνει μία δήλωση που τα αγνοεί για να επιτεθεί μόνο στους κυβερνητικούς. Αντί να πει τα πράγματα με το όνομα τους, κλείνει το μάτι στον Μπουτάρη προσδοκώντας ψήφους από αυτόν. Αυτό για μένα είναι παλαιοκομματικό και απαράδεκτο!».

 

Κατά τον Απόστολο Τζιτζικώστας για το Μετρό, φταίνε Χρυσοχοΐδης και Σιμόπουλος.

 

Σκληρή επίθεση στον Γιάννη Μπουτάρη και τον Σταύρο Καλαφάτη εξαπέλυσε η δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη – Ανοιχτή Πόλη» με επικεφαλής τον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη, με αφορμή την υπόθεση του μετρό.

Στην ανακοίνωση, ο κ. Μηταφίδης χαρακτηρίζει το μετρό Θεσσαλονίκη, ως το μεγαλύτερο ανέκδοτο στην ευρύτερη περιοχή και σημειώνει πως « Μπουτάρης και Καλαφάτης μετρούν ψήφους με…το μετρό, που μετρά χρόνια, χρήμα και πληγές στην πόλη»!

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...