Αρχική BUSINESS Νέα Επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ»

Επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ»

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργοβασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.

Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι αποδεκτό ότι η γαστρονομία αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγοεπιλογής τόπου διακοπών. Ωστόσο οι σχετικές μεθοδολογίες αξιοποίησης είναι σε πρώιμα στάδια οργάνωσης, με βασικό πρόβλημα ότι η διασύνδεση αυτή βασίζεται συνήθως σε λύσεις μη-τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (πχ ένα φεστιβάλ, μια τοπική συνταγή, προϊόντα χωρίς επωνυμία και τοπική ταυτότητα, κλπ).

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη.

Συγκεκριμένα, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό..

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη” χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, κ. Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η Ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο».

Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς,αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το Τουριστικό Προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης Προστιθέμενης Αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΒΕΘ προς Σταϊκούρα: Στηρίξτε τις ΜμΕ πριν βάλουν λουκέτο – Εκδόθηκαν 5.323 διαταγές πληρωμής στο εννεάμηνο
ΒΕ «Έχοντας αυτά τα δεδομένα, θεωρούμε ότι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουν το οριστικό κλείσιμο οι προαναφερόμενες επιχειρήσεις είναι να στηριχτούν από την κυβέρνηση...
Σωτήρης Τσιόδρας: Με τα εμβόλια γλιτώσαμε 8.400 θανάτους
Με τον εμβολιασμό έχουμε αποφύγει θανάτους και νοσηλείες στις ΜΕΘ, τόνισε ο καθηγητής Παθολογίας και Λοιμωξιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, μέλος...
Τι ισχύει πλέον για τα rapid tests για τους ανεμβολίαστους του ιδιωτικού τομέα
Το πλαίσιο διενέργειας των υποχρεωτικών rapid tests για τους ανεμβολίαστους εξειδικεύεται με την ΚΥΑ που συνυπέγραψαν και εξέδωσαν οι υπουργοί Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΒΕΘ προς Σταϊκούρα: Στηρίξτε τις ΜμΕ πριν βάλουν λουκέτο – Εκδόθηκαν 5.323 διαταγές πληρωμής στο εννεάμηνο
ΒΕ «Έχοντας αυτά τα δεδομένα, θεωρούμε ότι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουν το οριστικό κλείσιμο οι προαναφερόμενες επιχειρήσεις είναι να στηριχτούν από την κυβέρνηση...
Elxis Energy: Η πρώτη εταιρεία που συνδυάζει όλα τα είδη ενέργειας κι αλλάζει ριζικά τη ζωή μας
Την υψηλότερη δυνατή παγκοσμίως δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει το ενεργειακό πάνελ της εληνικής εταιρείας, Elxis Energy, καλύπτοντας ΟΛΕΣ τις ενεργειακές ανάγκες, με την μικρότερη οικονομική...
Σωτήρης Τσιόδρας: Με τα εμβόλια γλιτώσαμε 8.400 θανάτους
Με τον εμβολιασμό έχουμε αποφύγει θανάτους και νοσηλείες στις ΜΕΘ, τόνισε ο καθηγητής Παθολογίας και Λοιμωξιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, μέλος...