Ο υπουργός, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, δήλωσε ευχαριστημένος σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του ΟΑΣΘ, στο πεδίο της καθημερινότητας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Υπάρχουν τομείς στην καθημερινότητα του ΟΑΣΘ που είμαστε ικανοποιημένοι και αυτό έχει να κάνει με το κόστος του οργανισμού, με το τι πληρώνει ο πολίτης, την κοινωνική πολιτική, με τα εισιτήρια και με τα ρέστα που επιτέλους δεν τα βάζει κάποιος στην τσέπη του».
«Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τους ρυθμούς επισκευής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, που αυτό και δρα απαγορευτικά στο να βγουν περισσότερα αστικά στους δρόμους της πόλης και να καλυφθούν οι ανάγκες», είπε και πρόσθεσε: «η γνώμη μου είναι, και αυτό θα γίνει άμεσα, ότι πρέπει ο ΟΑΣΘ να εφοδιαστεί με έναν επαρκή αριθμό νέων λεωφορείων. Η πόλη χρειάζεται 100-150 νέα λεωφορεία».
«Προφανώς, από τη στιγμή που ξεκίνησε η εκκαθάριση στην ΕΛΒΟ, θα ολοκληρωθεί κιόλας”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας “δεν θα σταματήσει όμως η δραστηριότητα της». Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε, ότι «με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της ΕΛΒΟ, πρόκειται να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, μέσω ΣΔΙΤ, ή μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών, με συμμέτοχο και το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα και προκειμένου να μπορούμε να κατασκευάσουμε μέρος των λεωφορείων που χρειάζονται». Η νέα εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, θα διασφαλίζει «την παραγωγική δομή στη χώρα και τους εργαζομένους».
Εγκαίνια της Rail Cargo Logistics Goldair
Παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη έγιναν τα εγκαίνια της λειτουργίας της Rail Cargo Logistics Goldair.
Παρουσία του υπ. Χρήστου Σπίρτζη έγιναν τα εγκαίνια της λειτουργίας της Rail Cargo Logistics Goldair. Οι στόχοι της νέα σιδηροδρομικής εταιρείας.
Το πρώτο δρομολόγιο της Rail Cargo Logistics Goldair, από Θεσσαλονίκη για Ειδομένη, συμβολικά αλλά και ουσιαστικά αποτελεί το σημείο εκκίνηση της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας, .