Τη διαδικτυακή πλατφόρμα του ΕΟΤ ”Greece From Home” εκθείασε ο ιδρυτής της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς.
Ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος απάντησε μέσω LinkedIn σε ερωτήσεις για την πανδημία και για το πώς ο κορονοϊός θα αλλάξει τη ζωή μας και το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε στη νέα κατάσταση. Σε αυτό το πλαίσιο, ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος αναφέρθηκε στην ελληνική πλατφόρμα ως παράδειγμα προς μίμηση, όπως μετέδωσε το inc.com.
“Ας δούμε τον τουρισμό. Ο τουριστικός κλάδος είναι αναμφισβήτητα ένας από τους περισσότερο πληττόμενους κλάδους. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από τo “Greece From Home”, μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με τη Google”, σημείωσε ο Γκέιτς.
Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: Με τη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο του YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα εικονικά, φυσικά” πρόσθεσε ο Γκέιτς.
Και συνέχισε ο ίδιος: ”Αν γίνει σωστά το περιεχόμενό σας ενδέχεται να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και στη χειρότερη, είναι ένας τρόπος να διατηρήσετε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά”.
“Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα προκαλέσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Και αυτό επειδή πολύ πιθανόν αυτή η νέα κατάσταση να ήρθε για να μείνει. Και όσο ταχύτερα προσαρμοστείτε, τόσο πιο πιθανό είναι η επιχείρησή σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει” κατέληξε ο Γκέιτς.