Αρχική BUSINESS GonnaOrder: Η νέα λύση για ασφαλείς παραγγελίες στην εστίαση

GonnaOrder: Η νέα λύση για ασφαλείς παραγγελίες στην εστίαση

Τα καφέ και τα εστιατόρια αποχαιρετούν τα έντυπα μενού και υποδέχονται τους πελάτες τους πίσω στα καταστήματα με ασφάλεια.

Το νέο τοπίο στον κλάδο της εστίασης, έτσι όπως αυτό διαμορφώνεται στη μετα-COVID-19 εποχή, χαρακτηρίζεται από την ανάγκη για ταχύτατη υιοθέτηση νέων πρακτικών που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να προστατεύσουν την δημόσια υγεία δημιουργώντας κλίμα εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.

Με σύμμαχο την τεχνολογία, το GonnaOrder έρχεται και στην Ελλάδα για να  ενισχύσει αυτή τη προσπάθεια προσφέροντας τη λύση για ασφαλείς ανέπαφες παραγγελίες και πληρωμές τόσο εντός, όσο και εκτός του καταστήματος.

 

Όπως δήλωσε στο ka-business.gr o υπεύθυνος του προγράμματος  Ρήγας Παραθυράς « Η εφαρμογή απευθύνεται σε καφέ/μπαρ, εστιατόρια, takeaway, beach bar, ξενοδοχεία αλλά ακόμα και σε ζαχαροπλαστεία η άλλα μικρά καταστήματα λιανικής.  Κάποιος μπορεί να μπει απευθείας στο www.gonnaorder.com και να γραφτεί μόνος του και να αγοράσει τη συνδρομή με 99.90 Ευρώ και να βάλει τον κατάλογο μόνος του απευθείας και με excel και να κάνει το μαγαζί του digital μέσα σε μια μέρα. Αν χρειάζεται βέβαια βοήθεια μπορεί να στείλει μήνυμα μέσω του σαιτ και κάποιος συνεργάτης θα επικοινωνήσει μαζί του ανάλογα με το που βρίσκεται (Θεσσαλονίκη / Αθήνα)»

 

Ο κ. Παραθυράς διευκρινίζει πως «Για τον χρήστη η εμπειρία είναι αντίστοιχη με εφαρμογές e-commerce. Είναι μια πλατφόρμα που δουλεύει σε όλες τις χώρες υποστηρίζει επίσης 30+ γλώσσες οπότε είναι σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που είναι στον τουρισμό. Ο καταστηματάρχης θα έχει μια εφαρμογή που μπορεί να βλέπει της παραγγελίες του και θα διαχειρίζεται το μαγαζί του. Ένα από τα πλεονεκτήματα είναι ότι δεν χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμός.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...