Αρχική BUSINESS Έρευνα: Τι παρήγγειλαν -on line- οι Έλληνες εν μέσω καραντίνας

Έρευνα: Τι παρήγγειλαν -on line- οι Έλληνες εν μέσω καραντίνας

Ραγδαία αύξηση της δαπάνης των Ελλήνων καταναλωτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα διαπιστώνει έρευνα η οποία διενεργήθηκε το διάστημα 30 Δεκεμβρίου 2019 έως 5 Απριλίου 2020, από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, την Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Σημειώνεται ότι τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz, από 2.116 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice και από εκατομμύρια δεδομένα τοποθεσίας των Google Maps, χωρίς να επεξεργαστεί κανένα προσωπικό δεδομένο χρηστών. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets.

Αναλυτικότερα, αύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρείται στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες.

Σύμφωνα με την έρευνα, τον Μάρτιο εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%, σε σχέση με τον Φεβρουάριο εφέτος.

Ταυτόχρονα, η online επισκεψιμότητα σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται εδώ και 4 εβδομάδες με πρωταγωνιστές τα Προϊόντα Ψυχαγωγίας με +433%, τον Αθλητισμό & Hobby με +129% και τα Παιδικά – Βρεφικά Είδη με +118% για την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020 σε σχέση με την εβδομάδα 2 Μαρτίου – 8 Μαρτίου 2020.

Σύμφωνα με την έρευνα, στο ίδιο διάστημα που εκτοξεύεται η online επισκεψιμότητα σε κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου μειώνεται δραματικά η επισκεψιμότητα στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων, εμπορικών κέντρων και χώρων ψυχαγωγίας σε ποσοστό που φτάνει το -85% μέσα στην εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020 σε σχέση με την βάση των 5 εβδομάδων (3 Ιανουαρίου – 6 Φεβρουαρίου 2020).

Στον αντίποδα βρίσκονται κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου με προϊόντα αυτοκίνησης και μοτοκίνησης, μόδας και ειδών ταξιδιού και μεταφοράς που εμφανίζουν πτώση στην οnline δαπάνη, όπως ενδεικτικά αμορτισέρ αυτοκινήτου με -99%, βαλίτσες ταξιδιού με -63% και γόβες με -51%. Ωστόσο ακόμα και η κατηγορία της μόδας έδειξε τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης με αύξηση 4% σε online επισκεψιμότητα την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020, λόγω και των online αγορών για την πασχαλινή περίοδο.

ka-business: Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πολύ μεγάλη σας ανταπόκριση στην Μαραθώνια Εκπομπή για την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη
Περισσότεροι από αναγνώστες μας από όλο τον κόσμο, παρακολούθησαν μέσω live streaming την Μαραθώνια Εκπομπή, που διοργάνωσε το το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου...

Το ka-business.gr προτείνει

Έλενα Ράπτη: Το πρώτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση
Άρθρο της Έλενας Ράπτη, Βουλευτής ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης στο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» την έντυπη έκδοση του ka– // Πριν από ένα μήνα, σε συνεδρίαση...
PwC Ελλάδας : Ο μετασχηματισμός της εμπειρίας του πελάτη ως απόλυτη προτεραιότητα για οργανισμούς και επιχειρήσεις
Η PwC Ελλάδας συμμετείχε στο διεθνές διαδικτυακό συνέδριο CX Summit, που πραγματοποιήθηκε  για δεύτερη χρονιά , με 25 ομιλητές από 11 χώρες. Η εκδήλωση...
Τράπεζα Πειραιώς: Εντάχθηκε στον Δείκτη Gender Equality 2022 της Bloomberg
Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει πως είναι μία από τις 418 εταιρίες από 45 χώρες και περιοχές που εντάχθηκαν στον Δείκτη Gender Equality Index (GEI)...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Έλενα Ράπτη: Το πρώτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση
Άρθρο της Έλενας Ράπτη, Βουλευτής ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης στο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» την έντυπη έκδοση του ka– // Πριν από ένα μήνα, σε συνεδρίαση...
PwC Ελλάδας : Ο μετασχηματισμός της εμπειρίας του πελάτη ως απόλυτη προτεραιότητα για οργανισμούς και επιχειρήσεις
Η PwC Ελλάδας συμμετείχε στο διεθνές διαδικτυακό συνέδριο CX Summit, που πραγματοποιήθηκε  για δεύτερη χρονιά , με 25 ομιλητές από 11 χώρες. Η εκδήλωση...
Τράπεζα Πειραιώς: Εντάχθηκε στον Δείκτη Gender Equality 2022 της Bloomberg
Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει πως είναι μία από τις 418 εταιρίες από 45 χώρες και περιοχές που εντάχθηκαν στον Δείκτη Gender Equality Index (GEI)...