Αρχική BUSINESS Νέα Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης “ Enter-Value”

Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης “ Enter-Value”

Το Enter-Value είναι ένα μακροχρόνιο έργο το οποίο πρόκειται να διαρκέσει 2 χρόνια στο οποίο συμμετέχουν τέσσερις (4) εταίροι και από τις δύο χώρες και συγκεκριμένα ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης  (Ελλάδα) που είναι και ο συντονιστής του έργου, η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Βυζαντινή Θεσσαλονίκη  (Ελλάδα), το Association Eco Nevrokop (Βουλγαρία) και το Agency For Economic Development High Western Rhodopes (Βουλγαρία).

 

Στην εναρκτήρια συνάντηση στα γραφεία του ΕΣΘ, του έργου “ Creating new value chain based upon an holistic enterprise support mechanism” με ακρωνύμιο “ Enter-Value” το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Interreg V-A Cooperation Programme “Greece – Bulgaria 2014-2020 το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους των συμμετεχουσών χωρών, έγινε παρουσίαση των φορέων που απαρτίζουν το εταιρικό σχήμα καθώς επίσης και λεπτομερής παρουσίαση του αντικειμένου του έργου.

 

Ο γενικός στόχος του προτεινόμενου έργου “Enter-Value” είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας των υφιστάμενων επιχειρήσεων και η τόνωση της δημιουργίας επιχειρήσε,  με: (α) τη δημιουργία ενός Ολιστικού Μηχανισμού Υποστήριξης Επιχειρήσεων (HESM) που περιλαμβάνει δραστηριότητες κατάρτισης, συμβουλευτικής και καθοδήγησης (β) ενθάρρυνση της δικτύωσης μεταξύ εταιρειών του τουριστικού τομέα με λιανικό εμπόριο και δημιουργική οικονομία και (γ) δημιουργία νέων σημάτων με βάση τα τοπικά φυσικά και πολιτιστικά αγαθά, προσφέροντας ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην διασυνοριακή περιοχή.

 

Για το σκοπό αυτό, ο κύριος στόχος είναι η αποτελεσματική αποτύπωση της αξίας στις τελικές αγορές, προκειμένου να προκύψουν μεγαλύτερα κέρδη και να δημιουργηθούν αμοιβαία αποδεκτά αποτελέσματα για όλες τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται στην Αλυσίδα Αξίας (VC) από την παραγωγή έως την κατανάλωση και τη διάθεση. Από αυτή την άποψη, το “Enter-Value” στοχεύει να διατηρήσει τις τρέχουσες θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

 

Εκτός από την εκτεταμένη παρουσίαση του έργου από τον Επικεφαλής εταίρο, οι συμμετέχοντες σχεδίασαν και προετοίμασαν ένα λεπτομερές πλαίσιο των δραστηριοτήτων υλοποίησής τους, συζήτησαν και συμφώνησαν σε θέματα όπως η ομάδα διαχείρισης του έργου, το επικοινωνιακό σχέδιο, τους κανόνες υλοποίησης του έργου και δεσμεύτηκαν να υποβάλλουν εγκαίρως λεπτομερές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου τους.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...