Αρχική BUSINESS 39 νεοφυείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις συμμετείχαν στην τρίτη ψηφιακή εκδήλωση ευαισθητοποίησης...

39 νεοφυείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις συμμετείχαν στην τρίτη ψηφιακή εκδήλωση ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας, που διοργάνωσε το ΕΒΕΘ

Η τρίτη ψηφιακή εκδήλωση ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας διοργανώθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2021, μέσω της πλατφόρμας Zoom, από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, εταίρο του έργου IPMED.

Ο κύριος στόχος της εκδήλωσης ήταν να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σχετικά με τη σημασία της διαχείρισης των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας στην επιχειρηματική ανάπτυξη και γενικότερα  να συμβάλει στη βελτίωση της γνώσης των επιχειρήσεων και άλλων φορέων σχετικά με αυτά.

39 αντιπρόσωποι νεοφυών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, νέοι και γυναίκες επιχειρηματίες, ερευνητές, δικηγόροι, στελέχη εμπορικών και βιομηχανικών επιμελητηρίων, τοπικών αναπτυξιακών εταιρειών και πανεπιστημίων συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο κ. Κωνσταντίνος Μωραΐτίδης, Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Επιχειρήσεων της Διοικητικής Επιτροπής του ΕΒΕΘ, ενώ ο κ. Αντώνιος Μπούμπουλας, Προϊστάμενος του Τμήματος Μελετών και Έρευνας, παρουσίασε τους στόχους του IPMED και τις δράσεις του.

Στη συνέχεια ο  Δρ. Δημήτρης Κουζέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας Intellex’’ και Πρόεδρος της Επιτροπής Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Εθνικής Ελληνικής Επιτροπής του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου, παρουσίασε μορφές διανοητικής ιδιοκτησίας: ευρεσιτεχνία, software, βιομηχανικό σχέδιο, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό κ.λ.π, τα οποία μπορούν να σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν, αναλύοντας το τι είναι το κάθε ένα από αυτά και επικεντρώνοντας ιδιαίτερα στη σκοπιμότητα, την αξία, τη διαδικασία και το κόστος κατοχύρωσης μιας ευρεσιτεχνίας για τον εφευρέτη – επιχείρηση.

Η εκδήλωση έκλεισε με ερωτήσεις και απαντήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων.

Επίσης σημειώνουμε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες εκδηλώσεις με συναφές αντικείμενο.

Το έργο IPMED υλοποιείται από εταιρικό σχήμα αποτελούμενο από τον φορέα Jordan Enterprise Development Corporation (JEDCO), από την Ιορδανία, ως επικεφαλής, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το φορέα Financiaria Ligure per lo Sviluppo Economico (FILSE) από την Ιταλία, το Ινστιτούτο AGORA από την Ισπανία και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Τύνιδας από την Τυνησία. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1.194.000 Ευρώ και αυτό χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασίας για τη Λεκάνη της Μεσογείου, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Εργαλείου Γειτονίας (ENI CBCMED), με σκοπό την ανάπτυξη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, την προώθηση της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης και τη στήριξη καινοτόμων επιχειρηματικών σχεδίων.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...