Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Εμπλουτίζονται οι τουριστικές υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης

Εμπλουτίζονται οι τουριστικές υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης

 

Οι βασικοί άξονες, πάνω στους οποίους βασίζεται ο προγραμματισμός του Δήμου Θεσσαλονίκης για την περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της πόλης και της προσέλκυσης νέων τουριστών, είναι η δημιουργία υποδομών σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, η συστηματική και στοχευμένη προσέγγιση των αγορών – στόχων, η υλοποίηση δράσεων για την ανάπτυξη εναλλακτικού τουρισμού και εμπλουτισμού των τουριστικών υπηρεσιών της πόλης, η ενδυνάμωση της τουριστικής συνείδησης των δημοτών, οι ενέργειες προώθησης και προβολής και η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

            Η στρατηγική του Δήμου, όπως την παρουσίασε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, συνοψίζεται στα εξής:

  • Ενδυνάμωση των αγορών – στόχων της προηγούμενης τριετίας με σκοπό την προσέλκυση και των πιο απαιτητικών high end πελατών τους στη Θεσσαλονίκη, με παρουσιάσεις road shows με ιδιαίτερες θεματικές
  • Αύξηση της διείσδυσης της πόλης στις λεγόμενες ώριμες αγορές της Δύσης, όπως Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σκανδιναβία
  • Χάραξη θεματικών (γαμήλιος, γαστρονομικός, ιστορικός, συνεδριακός τουρισμός) και στοχευμένων πολιτικών για τις πιο μακρινές, δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές, όπως Κίνα, Αυστραλία, Ινδία, αλλά και για τις ανεπτυγμένες, όπως Καναδάς και ΗΠΑ

Στο πλαίσιο της διπλωματίας των πόλεων και του ανοίγματος σε γειτονικές χώρες, ο Δήμος θα συνεχίσει την οργανωμένη προβολή της Θεσσαλονίκης σε συγκεκριμένες πόλεις, διοργανώνοντας συνέδρια – ημερίδες, που περιλαμβάνουν παρουσίαση της πόλης, της ιστορίας, του πολιτισμού, της γαστρονομίας, των υποδομών και των σημαντικών γεγονότων της. Για το 2015, μετά την αντίστοιχη αποστολή στην Κωνσταντινούπολη στις 20 – 22 Ιανουαρίου, έχουν προγραμματιστεί επισκέψεις εργασίας σε Φιλιππούπολη – Σόφια, Πρίστινα, Βουκουρέστι, Σμύρνη, Βελιγράδι, Αγία Πετρούπολη και Μπολώνια. Στις αποστολές συμμετέχουν εκπρόσωποι του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρέχεται η δυνατότητα συναντήσεων εργασίας (B2B) με αντίστοιχους φορείς των πόλεων του εξωτερικού.

Για το επόμενο διάστημα θα δοθεί έμφαση στην τουριστική εξειδίκευση και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό και ιατρικό τουρισμό. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχιστεί η προσπάθεια που ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2014 με τίτλο Study in Thessaloniki για να καταστεί η πόλη κόμβος σπουδών (educational hub). Παράλληλα, θα συνεχιστεί η συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο, το νεοϊδρυθέν Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας και με κάθε πιστοποιημένο φορέα Υγείας, ώστε να προβληθούν οι θεματικές στις οποίες η πόλη μας έχει συγκριτικό πλεονέκτημα (τεχνητή γονιμοποίηση, αποκατάσταση και φροντίδα τρίτης ηλικίας, οφθαλμολογικά και καρδιοχειρουργικές επεμβάσεις).

Στις προτεραιότητες του Δήμου, που προέκυψαν έπειτα από διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς, είναι το Φεστιβάλ Αγοράς με λευκές νύχτες, η εμπορική κάρτα πόλης, θεματικές εκδηλώσεις και ενδυνάμωση των γεγονότων που προσελκύουν κόσμο από την ελληνική περιφέρεια και το εξωτερικό (εκθέσεις, Thessaloniki Food Festival, Χριστουγεννιάτικη Αγορά).

Στο σχεδιασμό του Δήμου υπάρχει ειδική μέριμνα και για τη διαχείριση των επισκεπτών στην πόλη. «Σχεδιάζουμε μόνιμες λύσεις για την υποδοχή των τουριστών. Στην πρωτοβουλία μας αυτή θα χρειαστούμε και πάλι εταίρους, για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που υπάρχουν και στην απουσία του ΕΟΤ», τόνισε ο Αντιδήμαρχος και πρόσθεσε: «Εκτός από τους φορείς, καλούμε, όμως, και τους τοπικούς επιχειρηματίες να μη σταματήσουν να επενδύουν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Ως δημοτική αρχή θα σταθούμε αρωγοί στην προσπάθειά τους και τους διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την τουριστική προβολή και την καλύτερη διαχείριση του τουριστικού ρεύματος της πόλης. Παράλληλα, περιμένουμε και από την Πολιτεία να ολοκληρώσει τις απαραίτητες υποδομές, αεροδρόμιο, λιμάνι, μετρό, παράκτια συγκοινωνία, κυκλοφοριακά έργα, τα οποία είναι απαραίτητα για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης».

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...