Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Τα κρουαζιερόπλοια δεν... ρίχνουν άγκυρα στα λιμάνια της Β. Ελλάδας λόγω Τουρκίας

Τα κρουαζιερόπλοια δεν… ρίχνουν άγκυρα στα λιμάνια της Β. Ελλάδας λόγω Τουρκίας

 

Αισθητά είναι πλέον τα αποτελέσματα της αναταραχής που επικρατεί στο εσωτερικό της γειτονικής Τουρκίας στον τουρισμό της Ελλάδας.

Εξαιτίας του δημοψηφίσματος, του περσινού πραξικοπήματος αλλά και της απόφασης του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να γυρίσει την πλάτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν την περιοχή είναι ελάχιστη.

Η αναταραχή της γειτονικής χώρας έχει ως αποτέλεσμα μεγάλα κρουαζιερόπλοια που προσέγγιζαν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για… στάση στο παρελθόν, πλέον να το βγάζουν από τον προγραμματισμό τους. Κάτι αντίστοιχο επικρατεί και στα λιμάνια άλλων περιοχών της Βόρειας Ελλάδας.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Από συνολικά 25 κρουαζιερόπλοια που προσέγγισαν πέρσι το λιμάνι της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας φέτος μέχρι το τέλος καλοκαιριού έχει προγραμματιστεί να έρθουν μόλις επτά. Τα δυο πρώτα (ACE και GARCON) έχουν ήδη έρθει ενώ αναµένονται καθ’ όλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου τα εξής πέντε: SEA CLOUD, AEGEAN ODYSSEY, GOLDEN IRIS, MARINA και CELESTIAL NEFELI.

Σε σχετική ερώτηση του www.ka-business.gr προς τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Μέλλιο, ο ίδιος απάντησε πως: «Η κρουαζιέρα ξεφεύγει από τα όρια της πόλης και της Βόρειας Ελλάδας. Βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με όσα συμβαίνουν στο Βόρειο Αιγαίο και κυρίως στην Τουρκία. Καμία εταιρία δεν προγραμματίζει προσέγγιση στα λιμάνια της Β. Ελλάδας, εάν δεν υπάρχει στο πρόγραμμα κάποιο λιμάνι της Τουρκίας και ειδικά της Κωνσταντινούπολης».

Σύμφωνα με τον κ. Μέλλιο: «Όταν οι εταιρίες κρουαζιέρας δεν προσεγγίζουν το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης, τότε δεν υπάρχει στο ενδιαφέρον τους και η Θεσσαλονίκη».

Όπως εξηγεί στο www.ka-business.gr ο κ. Μέλλιος η πτώση στην κρουαζιέρα σχετίζεται αποκλειστικά με ζητήματα ασφάλειας. Ο ίδιος εμφανίζεται αισιόδοξος πως θα υπάρξει στο μέλλον αύξηση των κρουαζιερόπλοιων. «Οι εταιρίες κρουαζιέρας θέλουν οικονομικά κίνητρα για να προσεγγίσουν. Είναι εταιρίες που θέλουν να κερδίζουν. Θα πρέπει να οργανωθεί ο ιδιωτικός τομέας προκειμένου οι επισκέπτες κρουαζιέρας να απολαμβάνουν αυτή τους την επίσκεψη» καταλήγει ο κ. Μέλλιος.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...