Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Η καινοτομική και ηλεκτρονική... ντουλάπα που δημιουργήθηκε από άλλες ντουλάπες!

Η καινοτομική και ηλεκτρονική… ντουλάπα που δημιουργήθηκε από άλλες ντουλάπες!

 

Μια… ηλεκτρονική ντουλάπα που δημιουργείται και εμπλουτίζεται από… άλλες ντουλάπες δημιούργησαν δυο νέοι από την Αθήνα.

Ο λόγος για το www.widrobe.com που αποτελεί μια καινοτομική ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσα από την οποία οι γυναίκες και μελλοντικά τα παιδιά και οι άνδρες μπορούν να πωλούν και να ψωνίζουν ό,τι δεν χρειάζονται από την ντουλάπα τους.

Σύμφωνα με έρευνες που είχαν στα χέρια τους οι δυο νέοι, η Βάσια Πικρού και ο Κωνσταντίνος Παπαζαφειρόπουλος, το 80% των αντικειμένων, των ρούχων και των αξεσουάρ που υπάρχουν σε μια ντουλάπα δεν χρησιμοποιούνται. Αυτό ώθησε τους δυο νέους στην δημιουργία της παραπάνω πλατφόρμας. Να δημιουργήσουν δηλαδή μόδα από την επανάχρηση συγκεκριμένων αντικειμένων.

Τα ρούχα, οι τσάντες και τα αξεσουάρ που «φιλοξενούνται» στο Wildrobe είναι είτε γνωστών οίκων και εταιριών είτε χειροποίητα. «Με αυτόν τον τρόπο ένα μέρος της επένδυσης που έκανε στο παρελθόν κάποιος για κάτι που σήμερα δεν το χρησιμοποιεί, του επιστρέφει πίσω» λέει η κ. Πικρού. Η ίδια σχολιάζει επίσης ότι με το εγχείρημα ασχολούνται αποκλειστικά οι ίδιοι ενώ υπάρχουν και εξωτερικοί συνεργάτες.

«Η ουσία της ιδέας του Wildrobe γεννήθηκε από την αναγνώριση ενός καθημερινού προβλήματος που συναντάμε οι περισσότεροι από εμάς όταν ανοίγουμε τη ντουλάπα μας και αναζητάμε τι από το περιεχόμενό της πραγματικά μας εκφράζει και μας ευχαριστεί να φορέσουμε. Είναι αλήθεια ότι οι ντουλάπες μας είναι γεμάτες με αντικείμενα που πλέον δεν αξιοποιούμε, είτε γιατί πλέον δεν εκφράζουν την προσωπικότητά μας είτε γιατί δεν είναι στο νούμερό μας είτε για διάφορους άλλους πολυάριθμους λόγους. Η πραγματικότητα αυτή όχι μόνο δημιουργεί πρόβλημα χρόνου και διαχείρισης σε καθημερινή βάση αλλά αναδεικνύει το ζήτημα της γενικότερης φιλοσοφίας και κουλτούρας έκφρασης της προσωπικότητάς μας μέσα από τον τρόπο ένδυσής μας. Έτσι, σε μια περίοδο έντονης αναζήτησης και δημιουργικότητας αποφασίσαμε να χτίσουμε κάτι από το μηδέν διαμορφώνοντας κάθε μικρή λεπτομέρεια του DNA του με απώτερο σκοπό να κάνουμε ένα κομμάτι της ζωής των χρηστών μας πιο όμορφο και ουσιαστικό με τον πιο εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο και φέραμε στη ζωή το Wildrobe, μια πλατφόρμα που φιλοδοξεί να αλλάξει τη σχέση μας με τη μόδα και να ενισχύσει την υιοθέτηση ενός σύγχρονου τρόπου ζωής» αναφέρει η ίδια στο www.ka-business.gr.

Η ιδέα γεννήθηκε στις αρχές του 2015 και βγήκε στον «αέρα» του διαδικτύου τον περασμένο Ιούλιο. Μέχρι στιγμής, όπως σχολιάζουν οι δημιουργοί της καινοτομικής αυτής πλατφόρμας τα μηνύματα που λαμβάνουν είναι θετικά.

Ποια είναι όμως η διαδικασία και τι υπηρεσίες προσφέρουν η Βάσια Πικρού και ο Κωνσταντίνος Παπαζαφειρόπουλος;

Όπως λέει η κ. Πικρού στο www.ka-business.gr τα βήματα είναι τα εξής:

1. Επεξεργασία της βασικής φωτογραφίας του κάθε αντικειμένου που αναρτάται στο Wildrobe, ώστε το τελικό αποτέλεσμα αυτής να είναι πολύ πιο ελκυστικό για τον αγοραστή.

 

2. Εξασφάλιση ότι από τη στιγμή πώλησης ενός αντικειμένου και ελέγχου από εμάς περί ακρίβειας της εν λόγω καταχώρησης, ο πωλητής θα λάβει σε κάθε περίπτωση τα χρήματά του. Στο Wildrobe ο διαρκής έλεγχος και προσοχή της διαδικασίας διασφαλίζει ότι o πωλητής δεν θα έρθει σε επαφή με κάποιον άγνωστο και ότι δεν θα χρεωθεί υπέρογκα έξοδα αποστολής, καθώς έχουμε εξασφαλίσει ειδική συμφωνία εξόδων αποστολής με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε.

3. Παροχή ειδικής συσκευασία.

4. Διευκόλυνση σχετικά με τη μεταφορά του αντικειμένου, καθώς η πωλήτρια δεν χρειάζεται να κάνει καμία επικοινωνία από μόνη της με καμία μεταφορική για την παράδοση του αντικειμένου.

5. Ειδικές τιμές μεταφοράς των προϊόντων από τη μεταφορική εταιρεία σε όλη την Ελλάδα, οι οποίες θα ήταν ιδιαίτερα αυξημένες εάν η πωλήτρια έστελνε από μόνη της την παραγγελία.

6. Έλεγχος της ακρίβειας της καταχώρησης, ώστε το αντικείμενο που περιγράφεται στο site να είναι αυτό που όντως θα λάβει η αγοράστρια.

7. Παροχή οργανωμένου customer service.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...