Όπως προέκυψε, τα πτυχία και οι δεξιότητες δεν φτάνουν για να εξελιχθείς, σημαντικό εφοδίου αποτελεί η εύκολη προφορά του ονόματός σου.
Αξιοσημείωτο είναι, ότι στην μελέτη συμπεριέλαβαν και πολίτες από χώρες της Ασίας, που φαινομενικά έχουν δύσκολα ονόματα τουλάχιστον για τους Δυτικούς. Ωστόσο, και πάλι ένα εύηχο και εύκολο στην προφορά όνομα που μπορούσε ο εργοδότης να απομνημονεύσει λειτουργούσε σαν ένα επιπλέον προσόν.
«Η επίδραση δεν αφορά απλώς το μέγεθος του ονόματος ή τις αντιστοιχίσεις στην τοπική γλώσσα ή το πόσο ασυνήθιστο είναι, αλλά και κατά πόσο είναι εύκολο στην προφορά», εξηγεί ο Σάιμον Λάχαν από το πανεπιστήμιο της Μελβούρνης.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο εξειδικευμένο περιοδικό Journal of Experimental and Social Psychology.