Ουσιαστικά, επιχείρησαν να μεταδώσουν την ερμηνεία τους μέσω της δημιουργίας ατμόσφαιρας και της ανάγνωσης σε μορφή αναλογίου. Η καθηγήτρια Όλγα Τσαντσάνογλου, που σχεδίασε και υλοποίησε το διαγωνισμό, επισήμανε πως βασικός στόχος ήταν να μεταδοθεί η ηχητική και αισθητική απόλαυση από τον αναγνώστη στο κοινό του.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν με τα εξής κείμενα οι μαθητές: «Κατάγομαι από τη Σινασό της Καππαδοκίας…», Μαρτυρία του πρόσφυγα Σεραφείμ Ρίζου: Μωραΐδης Αλέξανδρος, «Η κυρία Νίτσα», διήγημα, Μ.Καραγάτσης: Γκροζούδης Πολύκαρπος, «Πάλι μισή και πονεμένη άνοιξη…», συλλογή, Κοίτασμα Σιωπής, Χαρούλα Συλλαίου: Γκούμα Άννα, «Υπολείμματα επαγγέλματος», διήγημα, Έλλη Αλεξίου: Νουλίκα Μαρία, «Στη Σύμη το σχολείο μας…», απόσπασμα, Αστραδενή, Ευγενία Φακίνου: Αλεξάνδρα Αλεξίου, «Είχε να διορθώσει εκθέσεις», απόσπασμα, Οι Λεύκες Ασάλευτες, Μάρω Δούκα: Παπαδοπούλου Δέσποινα, «Δημοτικό Σκολειό», απόσπασμα, Αναφορά στον Γκρέκο, Νίκος Καζαντζάκης: Ραλίδης Θανάσης, «Η Αντιγόνη και οι… ολετήρες», διασκευασμένο απόσπασμα, Σ’ ένα γυμνάσιο θηλέων, Κατίνα Παπά: Δράμπα Βαγιαλένα.
Στη διάρκεια του διαγωνισμού διακρίθηκαν οι μαθήτριες Βαγιαλένα Δράμπα και Αλεξάνδρα Αλεξίου. «Ο διαγωνισμός Εκφραστικής Ανάγνωσης υποστηρίζεται από το Αριστοτέλειο Κολλέγιο με συνέπεια και αφοσίωση, καθώς η ανάγνωση της λογοτεχνίας είναι προϋπόθεση και ταυτόχρονα αιτία της πραγματικής ηθικής καλλιέργειας, είναι πράξη επικοινωνίας που συνέχει τις ομάδες και ενισχύει τις ανθρώπινες σχέσεις στο πεδίο του ανθρωπισμού. Η επαφή των μαθητών με τη λογοτεχνία είναι ο μοναδικός τρόπος ψυχικής ανάτασης, ισορροπίας και ολοκλήρωσης», τόνισε η κ. Τσαντσάνογλου.