Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Εκπαίδευση “Digital Marketing Strategy” Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στις 15 & 16 Φεβρουαρίου από...

“Digital Marketing Strategy” Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στις 15 & 16 Φεβρουαρίου από την «Εξέλιξη»

 

Στις 16  ώρες που διαρκεί το διήμερο σεμινάριο και μέσα από workshops και case studies, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πώς πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του digital marketing, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια ολοκληρωμένη στρατηγική και digital καμπάνιες, τις οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να αξιολογούν και να βελτιστοποιούν, μεγιστοποιώντας την απόδοση της επένδυσής τους.

 

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση της γνώσης που παρέχεται σε κάθε θεματική ενότητα, με την εφαρμογή της στην πράξη, στο πλαίσιο ομαδικών ασκήσεων.

 

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Rob Thurner, καταξιωμένο στέλεχος του χώρου, με εξειδίκευση στο Digital Marketing Strategy και πλούσια διεθνή εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα.

To πρόγραμμα υλοποιείται από το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, και   απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων Marketing και e-Commerce, σε ιδιοκτήτες και στελέχη ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και σε στελέχη διαφημιστικών εταιριών και media agencies.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι θέσεις είναι ήδη περιορισμένες.

 

Η «Εξέλιξη», μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας, στηρίζοντας τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα.

Στον πυλώνα της  Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας δημιούργησε το 2014 την πρώτη Ακαδημία Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας, e-Academy, με 2 ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα το Digital Marketing Practitioner & το e-Commerce Project Manager που αριθμούν πάνω από 500 αποφοίτους από μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Στη συνέχεια, δημιούργησε τα Cutting Edge Courses, σεμινάρια μικρότερης διάρκειας, τα οποία απευθύνονται σε στελέχη που γνωρίζουν ήδη τα fundamentals του Digital και επιθυμούν να εμβαθύνουν σε επιμέρους τομείς όπως το Mobile Marketing, το Digital Marketing Strategy και το User Experience. Το 2017 δημιούργησε την πρώτη Ακαδημία στην Ελλάδα για Digital Transformation, η οποία  απευθύνεται στα στελέχη που καλούνται να πάρουν τις αποφάσεις για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους. Τέλος, παρέχει εξιδεικευμένα προγράμματα digital marketing ενδοεταιρικής εκπαίδευσης, βασισμένα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.

 

Περισσότερα για την «Εξέλιξη» μπορείτε να δείτε στο www.excelixi.org

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...