Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Μαχαίρι στο κόκκαλο ΚΕΠΚΑ: Εννιά κόλπα για την κατανάλωση καυσίμου στα αυτοκίνητα

ΚΕΠΚΑ: Εννιά κόλπα για την κατανάλωση καυσίμου στα αυτοκίνητα

Η Altroconsumo (Ιταλική Ένωση Καταναλωτών και μέλος της BEUC – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) διενήργησε τους ίδιους ελέγχους, που η Ενωσιακή νομοθεσία επιβάλλει να διενεργούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Και για τα δύο μοντέλα αυτοκινήτων, που έλεγξε η Altroconsumo, η κατανάλωση καυσίμου, που διαφημίζουν οι κατασκευαστές ήταν πολύ χαμηλότερη, από την κατανάλωση, που μέτρησε η Altroconsumo. Υπάρχουν κάποια «κόλπα», που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για να βελτιώσουν, την απόδοση του αυτοκινήτου:

 

1.    Μείωση του βάρους του οχήματος

Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

2.    Τρόπος οδήγησης

Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

3.    Θερμοκρασία

Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

4.    Πίεση ελαστικών

Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

5.    Ειδικά λιπαντικά

Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς.

6.    Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας

Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

7.    Σφράγιση αυτοκινήτου

Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία.

8.    Μείωση τριβών στα φρένα

Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων.

9.    Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων

Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη.

 

Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.

 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE).

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...