Το τρένο προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί από το 2027 στη γραμμή Τόκιο-Ναγκόγια και, στην «καθημερινή» εμπορική του χρήση, θα κινείται με μέγιστη ταχύτητα «μόλις» τα 500 χλμ/ώρα. Θα καλύπτει την απόσταση των 286 χλμ. σε 40 λεπτά -κάτω από το μισό όσο χρειάζεται σήμερα με τα υπερσύγχρονα shinkansen.
Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν τα 590 χλμ/ώρα, το οποίο επίσης είχε επιτευχθεί με αυτό το μοντέλο μόλις πριν από μία εβδομάδα.
Η σύνδεση με Maglev με την Οσάκα σχεδιάζεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2045. Το κόστος φυσικά είναι αστρονομικό, αναλόγως των ταχυτήτων που θα πιάνουν τα τρένα: Εννιά τρισ. γεν, δηλαδή περίπου 70 δισ. ευρώ, καθώς εκτός από τις γραμμές χρειάζεται και διάνοιξη αρκετών τούνελ.
Πηγή: http://news.in.gr/world/article/?aid=1231401495