Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Guardian, τα 3D printed δαχτυλίδια της Brilliance έχουν στόχο να φέρουν «επανάσταση στη βιομηχανία online αγορών». Σε πρώτη φάση, ο επίδοξος αγοραστής διαλέγει από μία γκάμα σχημάτων διαμαντιών και βαρών από το site της εταιρείας. Μετά, τους αποστέλλεται μια συλλογή 3D printed δαχτυλιδιών με ομοιώματα των λίθων για να «εξομοιωθεί η αίσθηση της αγοράς από κατάστημα» και να μπορέσει ο επίδοξος αγοραστής να τα αγγίξει και να τα «νιώσει» – εμπειρία που, σύμφωνα με της εταιρεία, είναι απαραίτητη για να καταλήξει κανείς σε απόφαση σχετικά με μια τέτοια, συναισθηματικού βάρους, αγορά.
Στο δημοσίευμα τίθεται το ερώτημα κατά πόσον αυτή η διαδικασία μπορεί να δώσει την πλήρη εικόνα, καθώς και το…ποιος θα δοκιμάσει τα δαχτυλίδια (αυτός που τα αγοράζει ή αυτή για την οποία προορίζονται; ) . «Μπαίνουμε σε έναν λιγότερο ρομαντικό κόσμο, όπου οι προτάσεις θα γίνονται με ψεύτικά 3Dδαχτυλίδια, επιτρέποντας στην παραλήπτρια να δώσει το feedback τα πριν την τελική έκδοση;» αναρωτιέται η συντάκτρια του κειμένου.
Σε κάθε περίπτωση, η Brilliance ισχυρίζεται ότι αποστέλλει μεταξύ 100 και 250 δαχτυλίδια τον μήνα.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/913028/3d-ektupomena-daxtulidia-arrabonon