Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Γιατί οι χρήστες του FACEBOOK δυσκολεύονται να... ξεκολλήσουν;

Γιατί οι χρήστες του FACEBOOK δυσκολεύονται να… ξεκολλήσουν;

 

Η καμπάνια που έλαβε χώρα πέρσι σύμφωνα με το Mail online, ζητούσε από τους χρήστες του Facebook να το απενεργοποιήσουν για 99 ημέρες, ενώ αντίστοιχα στο Πανεπιστήμιο του Cornell διεξήχθησαν 5000 έρευνες προκειμένου να βγουν συγκεκριμένα συμπεράσματα.

Σύμφωνα με τον Eric Baumer, ο ιθύνων της έρευνας του Πανεπιστημίου εξήγησε ότι το να εγκαταλείπεις ένα κοινωνικό δίκτυο και να επιστρέφεις σε αυτό ονομάζεται «Επαναφορά στα κοινωνικά μέσα».

Χρησιμοποιώντας επίσης δεδομένα από το 99daysoffreedom.com, οι ερευνητές έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα σε όσους χρήστες ήθελαν πραγματικά να απομακρυθούν από το Facebook, αλλά δεν μπορούσαν να το κάνουν από μόνοι τους. Με βάση λοιπόν και αυτό, οι ερευνητές κατάφεραν να οδηγηθούν στους λόγους που αθετούμε την υπόσχεση μας και είναι οι εξής:

1. Πρώτος και κύριος λόγος είναι ο εθισμός, τον οποίο οι χρήστες νιώθουν με την πάροδο των ημερών χωρίς το αγαπημένο τους κοινωνικό δίκτυο. Μάλιστα, χαρακτηριστική απάντηση ήταν η απάντηση ενός χρήστες, αφού δήλωσε: «Τις πρώτες 10 ημέρες, κάθε φορά που άνοιγα ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, το δάχτυλό μου πήγαινε αυτόματα στο «f».

2. Η έλλειψη ιδιωτικότητας είναι ένας λόγος που έκανε πολλούς να αποχωρούν από αυτό και να μην επιστρέφουν σύντομα -ή και καθόλου-, χωρίς όμως να συμβαίνει το ίδιο και για τους χρήστες που ενδιαφέρονται να μαθαίνουν τι γνώμη έχουν οι άλλοι για εκείνους. Αυτό σημαίνει ότι μπορούσαν να διαχειριστούν τί πληροφορίες δημοσιεύονταν κάθε φορά, επομένως δεν μπορούσαν μακριά από το Facebook και επέστρεφαν.

3. Η διάθεση επίσης παίζει σημαντικό ρόλο για τα κοινωνικά δίκτυα γενικά. Πολλές φορές όταν κάποιος χρήστης δεν νιώθει καλά ψυχολογικά, χρησιμοποιεί τα social media για να μιλήσει, να εκφραστεί ή και να ξεχαστεί. Επομένως, όσοι χρήστες απενεργοποιούν το facebook και είναι δυστυχισμένοι, έχουν την τάση να γυρνούν πιο γρήγορα σε αυτό από εκείνους που είναι χαρούμενοι.

4. Τέλος, ο τέταρτος λόγος είναι τα άλλα social media που λειτουργούν ως υποκατάστατα. Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν χρησιμοποιεί το twitter για παράδειγμα, τότε θα ενεργοποιήσει ξανά το προφίλ του πιο γρήγορα από κάποιον που χρησιμοποιεί κι άλλα κοινωνικά δίκτυα.

Πηγή: http://techsocial.gr/2015/12/ereuna-4-logoi-pou-den-mporoume-na-kseko/

 

Το ka-business.gr προτείνει

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...