Συγκεκριμένα το Manchester Business School επιχείρησε να σκιαγραφήσει τα χαρακτηριστικά του προφίλ των χρηστών κοινωνικών δικτύων ζητώντας από 300 χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούσαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά δίκτυα.
Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η έρευνα είναι ότι οι άνθρωποι που προτιμούν το Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς και καταφεύγουν στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς προσπαθούν να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης, όπως είναι τα περιοδικά και οι εφημερίδες.
Αντίθετα εκείνοι που επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιο ευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένοι, ενώ υποστηρίζουν πως αντλούν πληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται να κοινωνικοποιηθούν.