Αλλάζουν like και share στο Facebook

Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ προγραμματίζει να μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση «Connect»

Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε το blog της εταιρίας για τους developers, τα κουμπιά Like και Share εμφανίζονται περίπου 22 δισεκατομμύρια φορές καθημερινά.

Η παρουσία τους είναι δε ενεργή σε περισσότερα από 7,5 εκατομμύρια websites. Η αλλαγή που θα υποστούν τα Like και Share περιλαμβάνουν την μετάβαση σε ένα πιο “ζωντανό” μπλε χρώμα ενώ αίσθηση προκαλεί η απουσία του εικονιδίου “Thumbs Up” – το γνωστό χέρι με υψωμένο τον αντίχειρα, το οποίο αντικαθίσταται από το “f” του Facebook.

Ο κώδικας των επανασχεδιασμένων Like και Share είναι ήδη διαθέσιμος για τους διαχειριστές και τους developers των sites οπότε αν δεν έχετε εντοπίσει ακόμα την αλλαγή κάντε λίγη υπομονή καθώς η ενσωμάτωση έχει ήδη ξεκινήσει σε όλο το διαδίκτυο.