Πελάτες της ΔΕΗ που εξοφλούν τους λογαριασμούς τους μέσω ΕΛΤΑ , βλέπουν να επαναχρεώνονται με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ταλαιπωρία τους και η αγανάκτισή τους.
Με επίσημη ανακοίνωσή της η ΔΕΗ απαντά: “Από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το πρόβλημα η ΔΕΗ μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημία. Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματα της ΔΕΗ , της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ , το θέμα τακτοποιείται, αποφεύγεται η διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15% , η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό”