Η κριτική επιτροπή της διοργάνωσης βράβευσε την εταιρεία για τις δραστηριότητές της στις κατηγορίες: Shop – in – Shop, ηλεκτρονικό Super Market (caremarket.gr), Customer Relationship Management Βραβείο για την δημιουργία και την επιτυχημένη λειτουργία του Carrefour Wine Club, Μάρκετινγκ & Διαφήμιση – Πρωτότυπες, καινοτόμες ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης, πρωτοβουλίες αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας Βραβείο για την καμπάνια «Η μεγάλη επιστροφή».
Μέσω της «μεγάλης επιστροφής», οι καταναλωτές μπορούσαν να εξασφαλίσουν 50% επιστροφή της αξίας των προϊόντων σε δωροεπιταγή. Η ενέργεια είχε διάρκεια έξι εβδομάδες και αφορούσε 1.000 κωδικούς προϊόντων. Τέλος, για το επιτυχημένο Λανσάρισμα Προϊόντος / Σειράς (PL)Βραβείο για την σειρά «Ελληνικά Λαχανικά Carrefour 1kgr». Μέσα σε λίγους μήνες η εταιρεία απέκτησε σημαντικό μερίδιο (47%) στην αγορά των κατεψυγμένων λαχανικών.