Η μοναδική μέθοδος της HotelFeedback, συλλογής κριτικών πελατών των ξενοδοχείων με διαδραστικά ερωτηματολόγια, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους με τη χρήση του WiFi, αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό κι αποδοτικό τρόπο.
Οι δεκάδες κριτικές των πελατών των ξενοδοχείων που συλλέγονται από τη HotelFeedback, με την παραπάνω μέθοδο σε καθημερινή βάση, τώρα μπορούν να δημοσιευτούν απευθείας στην Google, στη σελίδα του εκάστοτε ξενοδοχείου.
Τα ξενοδοχεία πρόκειται να επωφεληθούν από αυτή τη συνεργασία ως προς: – Την αύξηση των κρατήσεων τους, με τη βελτίωση της φήμης τους και την αύξηση του αριθμού των κριτικών τους- Την αύξηση των διαδικτυακών προβολών τους, στην πιο διαδεδομένη μέθοδο αναζήτησης πληροφοριών μέσω κινητού τηλεφώνου- Το σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών, καθώς αυξάνουν την αξιοπιστία του ξενοδοχείου έναντι του ανταγωνισμού- Τα σημαντικά πλεονεκτήματα SEO, βελτιώνοντας την κατάταξη αναζήτησης τους στα αποτελέσματα της Google.
Η HotelFeedback συνεχίζει δυναμικά την αναπτυξιακή της πορεία με ξενοδοχεία – πελάτες σε όλο το κόσμο, με ισχυρούς αντιπροσώπους σε χώρες κλειδιά και στρατηγικές συνεργασίες, όπως αυτές των Google, TripAdvisor, HolidayCheck, Tophotels.ru, ώστε τα επόμενα χρόνια να εδραιωθεί στην παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά.