Αρχική BUSINESS Νέα Diploma in Digital Marketing από το CIM και την ΕΕΔΕ

Diploma in Digital Marketing από το CIM και την ΕΕΔΕ

 

Το CIM ιδρύθηκε το 1911 και είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός οργανισμός μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη, με περισσότερα από 70.000 μέλη. Σκοπός του είναι να παρέχει στα μέλη του τη δυνατότητα να εφαρμόζουν τη γνώση μάρκετινγκ στο επαγγελματικό περιβάλλον. Περισσότερα από 30.000 στελέχη παρακολουθούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα του CIM κάθε χρόνο, τα οποία διεξάγονται σε περίπου 300 εκπαιδευτικά κέντρα, σε 80 χώρες.

 

To CAM Foundation ιδρύθηκε το 1970 και έκτοτε σχεδιάζει προγράμματα πιστοποίησης που απευθύνονται σε επαγγελματίες της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Από το 2000 και μετά το CIM πιστοποιεί όλα τα προγράμματα του CAM.

 

Το ψηφιακό μάρκετινγκ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του CMO club σε συνεργασία με την ΙΒΜ, είναι αποτελεσματικό σε όλο το “ταξίδι” του πελάτη, από την προσέγγιση στη δημιουργία ενδιαφέροντος και τελικά στην αγορά (πηγή έρευνας: http://www.emarketer.com/Article/Digital-Tactics-Work-Across-Buyer-ourney/1012991) και έχει εξελιχθεί από ένα περιφερειακό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κεντρικό σημείο αναφοράς, σε ότι αφορά στην επικοινωνία με τους πελάτες, μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών. Το πρόγραμμα Diploma in Digital Marketing, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να διασφαλίζει ότι ο σύγχρονος επαγγελματίας marketer μπορεί να κατανοήσει και να εκμεταλλευτεί τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

 

To πρόγραμμα αυτό προσφέρει γνώσεις σχετικά με τις βασικές αρχές που διέπουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις απαραίτητες δεξιότητες για το σχεδιασμό και την υλοποίησή του. Συγκεκριμένα, παρέχει τη δυνατότητα στα στελέχη μάρκετινγκ ή στους μάνατζερ που ασχολούνται με αυτό να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με το τι είναι ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς αυτό σχετίζεται με το μάρκετινγκ συνολικά. Να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ. Να κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς του καταναλωτή, της εφαρμογής και του σχεδιασμού πλάνων επικοινωνίας.

 

Το Diploma in Digital Marketing απευθύνεται σε μάνατζερ με προϋπηρεσία και εμπειρία στο μάρκετινγκ ή στο χώρο του marketing communications, σε κατόχους πτυχίων πανεπιστημιακών σχολών συναφών ή μη ειδικοτήτων που στερούνται προϋπηρεσίας, καθώς και σε μάνατζερ που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

 

Η έναρξη του προγράμματος, διάρκειας 130 ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου για την 3η σειρά στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνεται πως το πρόγραμμα διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα επομένως είναι απαραίτητη η πολύ καλή γνώση της για την παρακολούθησή του. Η πορεία των συμμετεχόντων αξιολογείται με εργασίες οι οποίες διορθώνονται στη Μ. Βρετανία από εξεταστές του CIM.

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες

http://www.eede.gr/programs/cam-diploma-in-digital-marketing

 

 

 

 

 

. http://www.eede.gr/programs/cam-diploma-in-digital-marketing

 

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...