Αρχική BUSINESS Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου ολοκληρώθηκε το 4ο διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Marketing Club Greece με βασικό θέμα την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περιόδους κρίσης αλλά και την παρουσίαση έρευνας γύρω από την αντίδραση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε viral videos ΕΚΕ.

Την αρχή έκανε η Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, Marketing Communications & Sustainability Manager, η οποία μας εισήγαγε στον κόσμο της ΕΚΕ.

Μας έδειξε πως η ΕΚΕ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ως πρακτική, καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των κοινωνιών αλλά και των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Έτσι οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους προσφοράς, εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σαν αυτή που ζούμε λόγω πανδημίας, όπου υπάρχουν πολλοί τομείς που χρειάζονται οικονομική και υλική υποστήριξη.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Μίλαν Γιάνιτς, Creative Director & Project Founder, ο οποίος έκανε την εισαγωγή για το Neuromarketing και μίλησε για μια προσωπική περιπέτεια υγείας που είχε και πώς αυτή τον οδήγησε να ψάξει έντονα πώς λειτουργεί και αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας σε διαφορετικά ερεθίσματα.

Ακολούθησε το κύριο θέμα που ήταν η παρουσίαση της 1ης έρευνας παγκοσμίως, που έγινε σε millennials, με στόχο να ανακαλύψει πως αντιδρά ο εγκέφαλός τους όταν βλέπουν viral videos με θέμα την ΕΚΕ και συγκεκριμένα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκεί ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, ανέλυσε τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων με τη χρήση eye tracking, MRI και προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να χαρτογραφηθεί όσο το δυνατόν πιο λεπτομερέστερα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Τα viral videos, όλα από γνωστά brands του εξωτερικού με παρουσία στην Ελλάδα, μετρήθηκαν σε παραμέτρους όπως αρέσκεια και σημαντικότητα ώστε να μπορεί μια εταιρεία να έχει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να «χτίσει» μια viral καμπάνια σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το webinar έκλεισε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, πρόεδρος του Marketing Club, o οποίος σημείωσε : Είναι η 1η φορά παγκοσμίως που διοργανώνεται έρευνα σχετική με την αντίδραση του εγκέφαλου σε CSR viral videos και όλοι εμείς στο Marketing Club είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στο συγκεκριμένο project.  Φαίνεται πως το σύγχρονο μάρκετινγκ , περνάει σε άλλη διάσταση. Και θα στηριχτεί στην Νευροεπιστήμη, η οποία μας βοηθάει να διαβάσουμε το μυαλό του καταναλωτή που είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη δουλειά του marketer!

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club.

Το ka-business.gr προτείνει

Καιρός: Το σύστημα HEAT-ALARM προειδοποιεί για σοβαρά προβλήματα – Συναγερμός σε 13 περιοχές
Το σύστημα HEAT-ALARM του meteo προειδοποιεί για αυξημένη επικινδυνότητα θερμικής επιβάρυνσης λόγω καύσωνα σε βόρεια, κεντρικά και δυτικά τμήματα της χώρας, με έμφαση σε...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο μηχάνημα ακτινοθεραπείας για το Πανεπιστημιακό Λάρισας θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια
Για τις πρωτοβουλίες που πρόκειται να ληφθούν προκειμένου να παρέχονται αναβαθμισμένες παροχές Ακτινοθεραπείας στην 5η Υ.ΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας συζήτησαν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας...
Thessaly Evros Pass: Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης στο vouchers.gov.gr – 35.000 οι δικαιούχοι
Αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα  οι τελικοί δικαιούχοι της δράσης «Thessaly Evros Pass 2024», η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: «Οκτώ Γυναίκες» του Ρομπέρ Τομά
Στο Φεστιβάλ  "Καλοκαίρι στο Θέατρο Κήπου" του Δήμου Θεσσαλονίκης ανεβαίνει  για δύο παραστάσεις, τη Δευτέρα 22 και την Τρίτη 23 Ιουλίου,  η διάσημη αστυνομική...
Καιρός: Το σύστημα HEAT-ALARM προειδοποιεί για σοβαρά προβλήματα – Συναγερμός σε 13 περιοχές
Το σύστημα HEAT-ALARM του meteo προειδοποιεί για αυξημένη επικινδυνότητα θερμικής επιβάρυνσης λόγω καύσωνα σε βόρεια, κεντρικά και δυτικά τμήματα της χώρας, με έμφαση σε...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο μηχάνημα ακτινοθεραπείας για το Πανεπιστημιακό Λάρισας θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια
Για τις πρωτοβουλίες που πρόκειται να ληφθούν προκειμένου να παρέχονται αναβαθμισμένες παροχές Ακτινοθεραπείας στην 5η Υ.ΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας συζήτησαν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας...