Αρχική BUSINESS Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου ολοκληρώθηκε το 4ο διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Marketing Club Greece με βασικό θέμα την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περιόδους κρίσης αλλά και την παρουσίαση έρευνας γύρω από την αντίδραση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε viral videos ΕΚΕ.

Την αρχή έκανε η Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, Marketing Communications & Sustainability Manager, η οποία μας εισήγαγε στον κόσμο της ΕΚΕ.

Μας έδειξε πως η ΕΚΕ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ως πρακτική, καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των κοινωνιών αλλά και των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Έτσι οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους προσφοράς, εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σαν αυτή που ζούμε λόγω πανδημίας, όπου υπάρχουν πολλοί τομείς που χρειάζονται οικονομική και υλική υποστήριξη.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Μίλαν Γιάνιτς, Creative Director & Project Founder, ο οποίος έκανε την εισαγωγή για το Neuromarketing και μίλησε για μια προσωπική περιπέτεια υγείας που είχε και πώς αυτή τον οδήγησε να ψάξει έντονα πώς λειτουργεί και αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας σε διαφορετικά ερεθίσματα.

Ακολούθησε το κύριο θέμα που ήταν η παρουσίαση της 1ης έρευνας παγκοσμίως, που έγινε σε millennials, με στόχο να ανακαλύψει πως αντιδρά ο εγκέφαλός τους όταν βλέπουν viral videos με θέμα την ΕΚΕ και συγκεκριμένα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκεί ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, ανέλυσε τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων με τη χρήση eye tracking, MRI και προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να χαρτογραφηθεί όσο το δυνατόν πιο λεπτομερέστερα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Τα viral videos, όλα από γνωστά brands του εξωτερικού με παρουσία στην Ελλάδα, μετρήθηκαν σε παραμέτρους όπως αρέσκεια και σημαντικότητα ώστε να μπορεί μια εταιρεία να έχει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να «χτίσει» μια viral καμπάνια σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το webinar έκλεισε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, πρόεδρος του Marketing Club, o οποίος σημείωσε : Είναι η 1η φορά παγκοσμίως που διοργανώνεται έρευνα σχετική με την αντίδραση του εγκέφαλου σε CSR viral videos και όλοι εμείς στο Marketing Club είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στο συγκεκριμένο project.  Φαίνεται πως το σύγχρονο μάρκετινγκ , περνάει σε άλλη διάσταση. Και θα στηριχτεί στην Νευροεπιστήμη, η οποία μας βοηθάει να διαβάσουμε το μυαλό του καταναλωτή που είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη δουλειά του marketer!

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Παρελθόν τα χάρτινα βιβλία εσόδων-εξόδων από την 1η Νοεμβρίου
Ξεκινά υποχρεωτικά η έκδοση και διαβίβαση τιμολογίων μέσω της πλατφόρμας MyData στα ηλεκτρονικά συστήματα της ΑΑΔΕ από την 1η Νοεμβρίου . Τα ηλεκτρονικά βιβλία μπαίνουν στη ζωή των επιχειρήσεων και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Το Άσυλο Ανιάτων συνεργάζεται με την εταιρεία Puratos
Το Άσυλο Ανιάτων ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την εταιρεία πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας Puratos Ελλάς ΑΕΒΕ, με στόχο την...