Αρχική ΥΓΕΙΑ Έρευνα interview: COVID CONTROL Πελάτες σε πανικό και αύξηση τιμών σε ιατρικές...

Έρευνα interview: COVID CONTROL Πελάτες σε πανικό και αύξηση τιμών σε ιατρικές μάσκες και αντισηπτικά

Περιπτώσεις πελατών σε κατάσταση πανικού και αύξηση τιμών στις ιατρικές μάσκες και στα αντισηπτικά είναι ορισμένα από τα στοιχεία, τα οποία αποτυπώνονται στην έρευνα των φαρμακείων, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ερευνών COVID CONTROL.

Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview τηλεφωνικά σε δείγμα 300 φαρμακείων πανελλαδικά στο χρονικό διάστημα 17-19 Μαρτίου 2020.

 

Η κατάσταση που διαμορφώθηκε με την εξάπλωση των κρουσμάτων του κορωνοϊού αποτυπώνεται ανάγλυφα στις απαντήσεις των φαρμακοποιών, οι οποίοι στην ερώτηση για το ποια προϊόντα τους εξαντλήθηκαν, καθώς άρχισε να γίνεται αντιληπτή η πανδημία, απαντούν: α) Αντισηπτικά σε ποσοστό 98%, Μαντηλάκια με 81%, Οινόπνευμα με 81%, Ιατρικές μάσκες με 99%, Αντιικά φάρμακα με 14% και Αντιφλεγμονώδη/παυσίπονα με 27%.

Οι μάσκες και τα αντισηπτικά δεν είναι μόνο οι “πρωταθλητές” στην αυξημένη ζήτηση, αλλά και στην άνοδο των τιμών.

 

Οι φαρμακοποιοί απαντούν με το συντριπτικό ποσοστό του 90% πως οι ιατρικές μάσκες κατέγραψαν αύξηση στις τιμές, με 68% τα αντισηπτικά υγρά (τζελ), με 27% τα αντισηπτικά μαντηλάκια, με 21% το οινόπνευμα, με 5% τα αντιφλεγμονώδη/παυσίπονα και με 3% τα αντιικά φάρμακα (τα ποσοστά αυτά δεν αποτυπώνουν αύξηση τιμών, αλλά την άποψη των φαρμακοποιών για το ποια προϊόντα ανατιμήθηκαν).

 

Παράλληλα, οι ερωτώμενοι παρατήρησαν σε ποσοστό 67% πως οι καταναλωτές προμηθεύονταν και άλλα φάρμακα ή σκευάσματα για προληπτικούς λόγους και χωρίς να τους είναι απαραίτητα.

 

Οι φαρμακοποιοί θεωρούν σε ποσοστό 45% ότι το φαρμακείο της γειτονιάς θα ανταποκριθεί στη ζήτηση του αγοραστικού κοινού, σε ποσοστό 26% ότι δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί και το 29% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

 

Την ίδια στιγμή, το 67% των φαρμακοποιών δεν έχει προβεί στην δημιουργία δικών του σκευασμάτων για το κοινό εξαιτίας ελλείψεων, το 28% έχει πράξει κάτι ανάλογο και 5% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

 

Οι φαρμακοποιοί ακόμη δηλώνουν σε ποσοστό 86% ότι πελάτες τους δεν έχουν ζητήσει να προμηθευτούν το τεστ διάγνωσης κορωνοϊού και μόλις το 14% απαντά καταφατικά στο ερώτημα αυτό.

 

Όσον αφορά στα μέτρα προσέλευσης στα φαρμακεία, το 53% τα κρίνει επαρκή και το 47% επισημαίνει πως χρειάζονται και άλλα.

 

Στην ερώτηση: “Σας έχουν προτείνει πελάτες να σας δώσουν παραπάνω χρήματα προκειμένου να τους εξασφαλίσετε μάσκες ή αντισηπτικά;”, οι απαντήσεις είναι:

  1. Ναι 10%
  2. Όχι 90%

 

Αξιοσημείωτες είναι οι απαντήσεις στο ερώτημα, που απευθύνθηκε στους φαρμακοποιούς για το εάν ήρθαν σε επαφή με περιπτώσεις πελατών που ήταν σε κατάσταση πανικού. Το 55% των ερωτώμενων απαντά θετικά και το 45% αρνητικά.

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: Covid_control_Pharmacy

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...