Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Τα κρουαζιερόπλοια δεν... ρίχνουν άγκυρα στα λιμάνια της Β. Ελλάδας λόγω Τουρκίας

Τα κρουαζιερόπλοια δεν… ρίχνουν άγκυρα στα λιμάνια της Β. Ελλάδας λόγω Τουρκίας

 

Αισθητά είναι πλέον τα αποτελέσματα της αναταραχής που επικρατεί στο εσωτερικό της γειτονικής Τουρκίας στον τουρισμό της Ελλάδας.

Εξαιτίας του δημοψηφίσματος, του περσινού πραξικοπήματος αλλά και της απόφασης του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να γυρίσει την πλάτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν την περιοχή είναι ελάχιστη.

Η αναταραχή της γειτονικής χώρας έχει ως αποτέλεσμα μεγάλα κρουαζιερόπλοια που προσέγγιζαν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για… στάση στο παρελθόν, πλέον να το βγάζουν από τον προγραμματισμό τους. Κάτι αντίστοιχο επικρατεί και στα λιμάνια άλλων περιοχών της Βόρειας Ελλάδας.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Από συνολικά 25 κρουαζιερόπλοια που προσέγγισαν πέρσι το λιμάνι της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας φέτος μέχρι το τέλος καλοκαιριού έχει προγραμματιστεί να έρθουν μόλις επτά. Τα δυο πρώτα (ACE και GARCON) έχουν ήδη έρθει ενώ αναµένονται καθ’ όλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου τα εξής πέντε: SEA CLOUD, AEGEAN ODYSSEY, GOLDEN IRIS, MARINA και CELESTIAL NEFELI.

Σε σχετική ερώτηση του www.ka-business.gr προς τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Μέλλιο, ο ίδιος απάντησε πως: «Η κρουαζιέρα ξεφεύγει από τα όρια της πόλης και της Βόρειας Ελλάδας. Βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με όσα συμβαίνουν στο Βόρειο Αιγαίο και κυρίως στην Τουρκία. Καμία εταιρία δεν προγραμματίζει προσέγγιση στα λιμάνια της Β. Ελλάδας, εάν δεν υπάρχει στο πρόγραμμα κάποιο λιμάνι της Τουρκίας και ειδικά της Κωνσταντινούπολης».

Σύμφωνα με τον κ. Μέλλιο: «Όταν οι εταιρίες κρουαζιέρας δεν προσεγγίζουν το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης, τότε δεν υπάρχει στο ενδιαφέρον τους και η Θεσσαλονίκη».

Όπως εξηγεί στο www.ka-business.gr ο κ. Μέλλιος η πτώση στην κρουαζιέρα σχετίζεται αποκλειστικά με ζητήματα ασφάλειας. Ο ίδιος εμφανίζεται αισιόδοξος πως θα υπάρξει στο μέλλον αύξηση των κρουαζιερόπλοιων. «Οι εταιρίες κρουαζιέρας θέλουν οικονομικά κίνητρα για να προσεγγίσουν. Είναι εταιρίες που θέλουν να κερδίζουν. Θα πρέπει να οργανωθεί ο ιδιωτικός τομέας προκειμένου οι επισκέπτες κρουαζιέρας να απολαμβάνουν αυτή τους την επίσκεψη» καταλήγει ο κ. Μέλλιος.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...