Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Child News Η καμπάνια της Barbie για τα παιδιά με καρκίνο

Η καμπάνια της Barbie για τα παιδιά με καρκίνο

 

Τα αρχικά στα αγγλικά ενός νέου μοντέλου Μπάρμπι , μας κάνουν να ξεχάσουμε όσα ξέρουμε για κούκλες, εμπόριο, διαφήμιση , πωλήσεις. Είναι μια Μπάρμπι που έχει σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο , να τα κάνει να συμφιλιωθούν με την κατάστασή τους. Η συγκεκριμένη κούκλα δεν είναι προς πώληση, αλλά διατίθεται δωρεάν προς όλα τα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο στην Αμερική.

Όλα ξεκίνησαν όταν η μητέρα ενός κοριτσιού που κάνει χημειοθεραπείες, ζήτησε από την εταιρεία να παράγει και άλλες τέτοιες κούκλες γιατί στο νοσοκομείο υπήρχαν ελάχιστες και το παιδί της είχε βοηθηθεί πάρα πολύ ειδικά στο θέμα των μαλλιών αφού η συγκεκριμένη Μπάρμπι αλλάζει περούκες. Να σημειωθεί ότι η πρώτη Έλλα δημιουργήθηκε το 2012.

Όπως λέει η σχετική καμπάνια: «Κάθε μέρα, 46 παιδιά στις ΗΠΑ μαθαίνουν πως έχουν καρκίνο. Πες τους πως είναι όμορφα».

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...