Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα Αποτελέσματα έρευνας για τις συλλογικές αποζημιώσεις καταναλωτών

Αποτελέσματα έρευνας για τις συλλογικές αποζημιώσεις καταναλωτών

 

Χαράτσια κινητής τηλεφωνίας

 

Η εταιρία κινητής τηλεφωνίας, με την οποία είμαστε συμβεβλημένοι, ξαφνικά, αποφασίζει να αυξήσει το χρόνο ελάχιστης χρέωσης, από 30 δευτερόλεπτα, σε 45 δευτερόλεπτα. Η ενημέρωσή μας δε γίνεται, σωστά και η Ε.Ε.Τ.Τ. επιβάλλει πρόστιμο, στην εταιρία. Όμως, εμείς συνεχίζουμε να πληρώνουμε την ελάχιστη χρέωση των 45 δευτερολέπτων. Έχουμε υπολογίσει ότι, κάθε μήνα, αυτή η πρακτική μας κοστίζει περίπου 10 ευρώ. Πώς θα πάρουμε τα χρήματα μας, πίσω;

 

Ήχοι κλήσης από χρυσάφι

 

Ο 12χρονος γιος μας κατέβασε έναν ήχο κλήσης, για το κινητό του τηλέφωνο, αφού συνεννοήθηκε μαζί μας. Μετά από λίγο, αντιλαμβανόμαστε ότι ο λογαριασμός του κινητού μας έχει αυξηθεί πολύ. Ανακαλύπτουμε ότι, ενώ εμείς νομίσαμε ότι αγοράσαμε έναν ήχο κλήσης, παραπλανηθήκαμε και γίναμε συνδρομητές μιας εταιρίας, που πουλούσε ήχους κλήσης. Η σύμβαση διαρκεί ένα χρόνο και κάθε εβδομάδα εμείς λαμβάνουμε οχτώ νέους ήχους κλήσης (που δε θέλουμε), με χρέωση 2 ευρώ το μήνυμα. Μέχρι να διακόψουμε τη σύμβαση, έχουμε, ήδη, χρεωθεί, με 130 ευρώ. Μαθαίνουμε, από τα Μ.Μ.Ε., ότι πολλοί καταναλωτές έχουν πέσει θύματα αυτής της εταιρίας και ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει χαρακτηρίσει τις πρακτικές αυτές παραπλανητικές. Όμως, εμείς πώς θα αποζημιωθούμε;

 

Στην έρευνα, έλαβαν μέρος 392 καταναλωτές:

 

  • 78,40% απάντησαν ότι δε θα προσέφευγαν, μόνοι τους, στα δικαστήρια για να αποζημιωθούν, αν τους συνέβαινε κάποιο πρόβλημα, όπως αυτά που περιγράφονται παραπάνω.
  • 17,90% απάντησαν ότι πιθανόν να προσέφευγαν μόνοι, στα δικαστήρια.
  • Μόνον 3,70% απάντησαν ότι σίγουρα θα προσέφευγαν στα δικαστήρια.
  • 96,30% των καταναλωτών απάντησαν ότι θα συμμετείχαν σε μία συλλογική προσφυγή, μέσω μιας Ένωσης Καταναλωτών, για να αποζημιωθούν.
  • Μόνο 3,70% των καταναλωτών απάντησαν ότι δε θα συμμετείχαν σε μία συλλογική προσφυγή, για να αποζημιωθούν..

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν την ανάγκη της θεσμοθέτησης, σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, των συλλογικών αποζημιώσεων καταναλωτών. Το ΚΕ.Π.ΚΑ., απέστειλε τα αποτελέσματα, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας να προχωρήσει η σχετική νομοθεσία.

 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. πιστεύει ότι οι συλλογικές αποζημιώσεις των καταναλωτών είναι ένα εργαλείο απαραίτητο, για να τεθεί η βιομηχανία, προ των ευθυνών της και να μάθει να σέβεται τα δικαιώματά μας.

 

 

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...